Door verder te gaan accepteer je het privacybeleid van Avaaz. Hierin leggen we uit hoe we je gegevens beschermen en gebruiken.
Ik snap het
Oké
Alle inwoners van Noordwijkerhout en de Zilk: Noordwijkerhout Zelfstandig!

1 hebben getekend. Op naar de
50 Ondertekenaars

Sluit

Je handtekening bevestigen

Avaaz.org beschermt je privacy en houdt je op de hoogte van deze en andere campagnes.
Deze petitie is gecreëerd door Vincent S. en geeft niet per se de standpunten van de Avaaz-gemeenschap weer.
Vincent S.
heeft deze petitie aangemaakt voor
Alle inwoners van Noordwijkerhout en de Zilk (gemeente Noordwijkerhout)
Een meerderheid van de gemeenteraad van Noordwijkerhout wil een fusie aangaan met onze buurtgemeente Noordwijk. Alleen de lokale partij NZLokaal is tegen dit traject. Alle partijen hebben in hun verkiezingsprogramma van 2014 beloofd dat Noordwijkerhout zelfstandig zal blijven. Ik vind ook dat over dit onderwerp de inwoners moeten worden gehoord. Dat kan met een lokaal referendum maar dat willen de bestaande politieke partijen niet, of het besluit uitstellen tot de verkiezingen van maart 2018 en dan inzet maken van de verkiezingen. Op 6 juli neemt de gemeenteraad het besluit om ons een fusie in te 'rommelen' en dat kunnen we voorkomen door met heel veel inwoners deze petitie te steunen. teken nu&excl
Gepost (Laatst bijgewerkt )
Dit als ongepast melden
Er is een fout opgetreden bij het uploaden van jouw bestanden en/of verslag.