Door verder te gaan accepteer je het privacybeleid van Avaaz. Hierin leggen we uit hoe we je gegevens beschermen en gebruiken.
Ik snap het
Oké
Denk diervriendelijk en help mee de toeristische paardenkoetsen te bannen uit Belgische steden.

1 hebben getekend. Op naar de
50 Ondertekenaars

Sluit

Je handtekening bevestigen

Avaaz.org beschermt je privacy en houdt je op de hoogte van deze en andere campagnes.
Deze petitie is gecreëerd door Elfi D. en geeft niet per se de standpunten van de Avaaz-gemeenschap weer.
Elfi D.
heeft deze petitie aangemaakt voor
Beste Belgische steden, Minister van Dierenwelzijn en medemensen.
Tot mijn grote verbijstering zag ik dat er in enkele Belgische steden in deze hitte koetspaarden rijden. Ook paarden verdienen rust en afkoeling. Extreme temperaturen vragen om extreme maatregelen, dit geldt ook voor dieren.
Ik hoop dat u dierenwelzijn serieus neemt en een totaalverbod invoert op het rijden van koetspaarden bij deze hoge temperaturen. Daarnaast wordt het hoog tijd dat we deze Middeleeuwse activiteiten stopzetten. Er zijn genoeg hippe alternatieven om toeristen te voorzien van een dubbele portie fun.

Dank bij voorbaat!

Pensez aux animaux et aidez-moi à faire interdire les calèches des villes belges.

Pourquoi c'est important ?

À mon grand étonnement, j'ai vu que dans certaines villes belges et dans cette chaleur, des calèches à touristes continuent à circuler. Les chevaux méritent aussi de se reposer et d’être rafraîchis. Les températures caniculaires exigent des mesures extrêmes, ceci s'applique également aux animaux.
J'espère que vous aussi vous prendrez le bien-être des animaux au sérieux et que vous interdirez totalement la circulation des calèches avec de ces températures élevées. Il est grand temps que nous arrêtions ces activités dignes du Moyen-Age. Il existe de nombreuses alternatives ‘branchées’ et au plaisir garanti, à proposer aux touristes

Merci d'avance!

Gepost (Laatst bijgewerkt )
Dit als ongepast melden
Er is een fout opgetreden bij het uploaden van jouw bestanden en/of verslag.