Door verder te gaan accepteer je het privacybeleid van Avaaz. Hierin leggen we uit hoe we je gegevens beschermen en gebruiken.
Ik snap het
Oké
Beste gemeenteraadsleden van Valkenswaard: Wij vragen u dringend om AZC De Brugse Heide open te houden.

1 hebben getekend. Op naar de
50 Ondertekenaars

Sluit

Je handtekening bevestigen

Avaaz.org beschermt je privacy en houdt je op de hoogte van deze en andere campagnes.
Deze petitie is gecreëerd door Ingrid V. en geeft niet per se de standpunten van de Avaaz-gemeenschap weer.
Ingrid V.
heeft deze petitie aangemaakt voor
Burgemeester Ederveen van Valkenswaard, Gemeenteraadsleden Valkenswaard
Wij vragen dit voor de ruim 300 mensen, die elke dag in spanning, frustratie en afwachting leven. Omdat geliefden nog in gevaarlijk gebied verblijven, omdat ze bang zijn, omdat ze niet weten waar ze over 2 weken naartoe moeten, omdat ze al vele malen zijn verhuisd, het hele land door, omdat na Valkenswaard het grote onbekende wacht. Hier hebben velen van hen namelijk goede contacten gelegd. Er is een grote saamhorigheid ontstaan tussen een groeiend aantal vluchtelingen en Valkenswaardenaren. De hulp en samenwerkingsacties vanuit onze gemeente zijn hartverwarmend en de dankbaarheid daarvoor is enorm. Mensen laten hun hart spreken, en er is een gevoel van verbinding en verrijking bij beide partijen. Ze ervaren ons dorp en de Brugse Heide dan ook als zeer prettig t.o.v andere lokaties, en zouden heel graag nog een tijdje hier willen blijven.
Het zou voor veel mensen een enorme opluchting zijn en een groot gevoel van rust en veiligheid bieden als de Brugse Heide hen wat langer kan herbergen. We zijn nu al trots op ons dorp, en dan helemaal!!!!
Gepost (Laatst bijgewerkt )
Dit als ongepast melden
Er is een fout opgetreden bij het uploaden van jouw bestanden en/of verslag.