Door verder te gaan accepteer je het privacybeleid van Avaaz. Hierin leggen we uit hoe we je gegevens beschermen en gebruiken.
Ik snap het
‘s Werelds grootste en meest efficiënte campagne-netwerk voor verandering

Geen producten uit illegale Israëlische nederzettingen in Belgische supermarkten.

Waarom dit belangrijk is

Als bewuste consumenten vragen wij u geen producten uit de bezette Palestijnse gebieden meer aan te bieden in Belgische supermarkten. Deze producten komen uit illegale Israëlische nederzettingen die de mensenrechten van Palestijnen op systematische wijze schenden. De Israëlische nederzettingenpolitiek zorgt ervoor dat het conflict tussen Palestijnen en Israëli blijft voortduren. Jaar na jaar komen er onschuldige slachtoffers bij. Indien jullie geen producten uit de bezette Palestijnse gebieden meer aankopen, wordt de Israëlische regering onder druk gezet om het internationaal recht na te leven en de kolonies te ontmantelen, een stap die noodzakelijk is voor vrede tussen Palestijnen en Israëli. Dit is voor u een kans om aan de juiste zijde van de geschiedenis te gaan staan.

Gepost juli 30, 2014
Dit als ongepast melden