‘s Werelds grootste en meest efficiënte campagne-netwerk voor verandering

De Ministerie van Binnenlandse Zaken & Ministerie van OCW.: Het volk eist een onafhankelijk onderzoek aangaande de c

Waarom dit belangrijk is

De Nederlandse bevolking eist een onafhankelijk onderzoek aangaande de claims die door Tarik Z. zijn gemaakt in de toespraak die hij wilde voordragen tijdens het Achtuurjournaal van de NOS. De Nederlandse bevolking heeft het recht om te weten wat er wel en niet klopt aan de claims die gedaan zijn door Tarik Z.
Het onderzoek dient uitgevoerd te worden door het Commissariaat voor de Media die volgens de statuten van de Mediawet belast zijn met deze taak.
Het onafhankelijke onderzoek moet uitwijzen of de NOS zich daadwerkelijk schuldig heeft gemaakt aan het afluisteren en manipuleren van dataverkeer van en voor andere omroepen en het saboteren van fibers met nadelige effecten voor andere partijen.
Tevens moet het onderzoek ook uitwijzen of de NOS zich schuldig maakt aan staatspropaganda en het eenzijdig informeren van het Nederlandse volk aangaande bepaalde kwesties.
Dit is niet de eerste keer dat de NOS beschuldigd wordt van grootschalige manipulatie.

Het is van belang dat u zich uitspreekt tegen deze praktijken van de NOS en de petitie tekent. De NOS wordt immers gesubsidieerd met ons belastinggeld.

Gepost augustus 13, 2015
Dit als ongepast melden