Door verder te gaan accepteer je het privacybeleid van Avaaz. Hierin leggen we uit hoe we je gegevens beschermen en gebruiken.
Ik snap het
Oké
Aan de burgemeester van Rotterdam: Harimada Kusuma moet een Nederlandse verblijfsvergunning krijgen!

1 hebben getekend. Op naar de
50 Ondertekenaars

Sluit

Je handtekening bevestigen

Avaaz.org beschermt je privacy en houdt je op de hoogte van deze en andere campagnes.
Deze petitie is gecreëerd door Sofie B. en geeft niet per se de standpunten van de Avaaz-gemeenschap weer.
Sofie B.
heeft deze petitie aangemaakt voor
De burgermeester van Rotterdam
Geachte heer Aboutaleb,
Wij bieden u, met velen die in de gemeente Rotterdam wonen, een petitie aan ter ondersteuning van onze dringende wens om Harimada Kusuma een Nederlandse verblijfsvergunning te verlenen.
Harimada Kusuma moet Nederland uit. Wat een ongelofelijke verdriet voor hem en heel veel mensen in zijn omgeving!Hij is voor vele honderden mensen in Nederland een onlosmakelijke schakel in hun beleving en het beoefenen van muziek.
Of het nu gaat om het leiden van professionele musici in het geven en het verzorgen van vele tientallen optredens en concerten op hoogstaand muzikaal en cultureel niveau, of het muzikaal ondersteunen van een vijftal koren, het verlenen van muzikale ondersteuning als repetitor en dirigent aan kerkdiensten en culturele evenementen, het verzorgen van muzieklessen aan 15 klassen op het Rudolf Steiner College, Jembee en gitaarlessen etc. Steeds weer wordt duidelijk hoe groot zijn kracht is en zijn werkelijke muzikale en cultuur scheppende waarde.
Wij kunnen ons niet neerleggen bij de beslissing die door het IND op grond van de adviezen van de ministeries OCW en EZ is genomen om Harimada zomaar het land uit te zetten.De argumenten waarop deze beslissing tot stand is gekomen luidt letterlijk: “Aan de hand van de door u overlegde feiten is niet aangetoond, dat met uw activiteiten een wezenlijk Nederlands economisch of cultureel belang wordt gediend”.
Wij laten hier met elkaar zien dat Harimada wel degelijk de muziekcultuur dient, voor een groot deel zelfs in Rotterdam. Door zijn grote muzikale talenten en enthousiasmerende geest heeft hij zelfs meerdere culturele impulsen kunnen realiseren  in Nederlanden continueren voor de toekomst. Hiervan hebben de ministeries geen ‘Weet’ Wij gaan ervan uit dat u bereid bent onze zaak “Kusuma moet blijven”op hoger niveau te bespreken en aanhangig te maken. Het gaat werkelijk om cultuur en de liefde voor muziek en alle goede gevolgen daarvan op maatschappelijk gebied!
Namens de Petitie commissie

hba /alias Piet Petiet

Gepost (Laatst bijgewerkt )
Dit als ongepast melden
Er is een fout opgetreden bij het uploaden van jouw bestanden en/of verslag.