Door verder te gaan accepteer je het privacybeleid van Avaaz. Hierin leggen we uit hoe we je gegevens beschermen en gebruiken.
Ik snap het
Oké
Star Trek Samenleving

1 hebben getekend. Op naar de
50 Ondertekenaars

Sluit

Je handtekening bevestigen

Avaaz.org beschermt je privacy en houdt je op de hoogte van deze en andere campagnes.
Deze petitie is gecreëerd door Vincent K. en geeft niet per se de standpunten van de Avaaz-gemeenschap weer.
Vincent K.
heeft deze petitie aangemaakt voor
De mensen van mijn land
Waarom ik dit de (Star Trek Samenleving) noem is omdat het er sprekend op lijkt, misschien met wat meerdere aanpassingen en verbeteringen erin.

We spreken over een samenleving waar geen geld en leed en ongelijkheid meer nodig is.

Daarom vraag ik iedereen om deze petitie te onderteken voor een betere wereld en al het bewijs dat hierin staat aan te kunnen tonen aan de machthebbers dat een andere en betere oplossing wel dergelijk mogelijk is.

De ideale samenleving!
Waarom ik dit een ideale samenleving noem leg ik even specifiek aan jullie uit beste mensen.

De samenleving:
De mensen dat in deze samenleving zullen gaan werken zullen uiteraard ook samen met elkaar werken voor betere doeleindes in bepaalde werkgroepen. Er zullen ook bepaalde groepen ontstaan dat bepaalde doeleindes zullen gaan voltooien qua specifieke vaktermen. Dit houdt dus in dat je een hele grote groep vol met mensen dat om de gehele 6 maanden heen zal gaan werken en dit zal ook een actuele werplicht zijn. Dat houdt dus in dat het zeg maar een soort van 50/50% regeling wordt. In ons land wonen er voornamelijk 16 miljoen mensen (naar schatting bijna 17 miljoen mensen!) en mijn plan is gewoon heel erg simpel – (hier is een voorbeeld dat ik jullie geef beste lezers!) het plan is dat er 8 miljoen mensen ten werk zal gaan van het volk om de gehele 6 maanden heen en dan volgt de andere 8 miljoen mensen van het volk dat de andere 6 maanden van al het werk zullen gaan voldoen. Je ken ook ervoor regelen om samen met je familie(eigen gezin) en uiteraad je vrienden, kennissen, enzovoorts... te kunnen samen werken in de zelfde soort gelijke groep waar er zegmaar soort gelijke kringen zullen gaan ontstaan. Bepaalde professionele dokters en agenten en soldaten moeten helaas nog in het land verblijven totdat een andere groep van de mensen met het zelfde soort werk en exacte speciale rang en vaardigheden terugkeert naar het land zelf na hun lang verdiende vakantie. Omdat deze mensen vaker op hun werk zitten dan de gemiddelde burger dan hebben hun ook natuurlijk meer tot beschikking tot speciale spullen waar wij eigenlijk weken/maanden lang voor gewerkt/gewacht hebben – en dat is eerlijk genoeg vindt ik naar mijn mening. Wat we ook kunnen doen is dat we de mensen die bij de politie zitten die alle vaardigheden al van hun werk weten - meteen zullen gaan overstromen naar brandweer vaardigheden en het ziekenhuis vaardigheden om daar verder dingen te gaan leren – wanneer ze alle drie de vaardigheden geleerd hebben dan vormen ze een soort van Elite macht dat alle vaardigheden kent en daar is dus een speciale afdeling en gebouw voor gebasseerd op deze talenten. Dus de eerste drie dingen zijn gewoon leer scholen. Je hoeft niet meteen alles te leren. Maar het lijkt me wel een hele verstandige regel om dat een plicht te gaan maken. Ik wil het even over het woordje "vrije tijd" hebben om wat specifieker te zijn tegen jullie. Ieder persoon van groep A) en groep B) werkt dus om de gehele 6 maanden heen - de experts (de brandweer - de politie - en vooral de professionele dokters en de mensen die bij het leger zitten.) En zeker weten de (Elite vaks mensen doen het meest belangrijke levens reddende soort werk en het loopt dus meestal daarom iets anders voor ze uit qua vakantie tijden als je dat begrijpt. Je moet er zo bij na denken dat ze het er wel voor over hebben om ons leven veilig te stellen voor hun eigen vakantie tijden. Je hebt ook natuurlijk een grote groep mensen (de rest van de werkende burgers.) dat een soort van plicht zullen gaan hebben. Dit houdt dus ook een paar vaardigheden in die ze zullen gaan moeten leren. Dit zijn voornamelijk de dagbesteding burgers die hun hele dagen zullen gaan doorbrengen in speciale dagbestedingen - en daar allerlei soorten makkelijke vakken zullen gaan leren zodat ze gebruikt kunnen worden voor andere bepaalde dingen. Zoals in het invallen voor bepaalde bouwprojecten en de vuilnis opruimen enzovoorts. Ook kennen ze meerdere dingen gaan leren en het klinkt allemaal erg vermoeiend weet ik - maar het is de moeiten wel waard voor die 6 maanden vakantietijden. Andere baan is ook eventueel mogelijk. Ook wat we zullen doen is dat de gemiddelde werknemer om 12:00 aan het werk gaat beginnen dat 6 uur lang zal gaan duren. Ook wat we zouden kunnen doen is dat bijvoorbeeld alle (bouwvakker) hier ook zullen gaan leren hoe hij/zij waterleidingen moet gaan repareren en allerlei andere dingen dat met de bouw te maken heeft. Dus wat gecaterogizeerd wordt als (bouw) wordt hun aangeleerd. Net zoals dat dokters alles zullen gaan leren dat met (genezing) te maken heeft. Het heeft tijd en geduld nodig - maar genoeg tijd en geduld beloond deze samenleving zodat het voort blijft bestaan en dat we niet meer terug vallen in het oude chaotische manier van samenleven zoals we dat nu zien. Waarom dit de juiste optie is - is omdat we dan niet meer vershillende lastige vakken zullen gaan hebben waarbij je diverse verschillende opleidingen voor nodig hebt dat weer tot stress en vermoeidheid zorgt - en dat heeft grote impact op allerlei talenten van de burgers. Het handigste is dat wanneer ze een specifieke baan zullen gaan hebben dat met bouwen of dagbestedingen te maken heeft - dat ze heel veel dingen zullen gaan leren om de grote chaos dat in het systeem ken onstaan te voorkomen zonder enig probleem. Hierdoor zullen we ook allerlei harde en gezonde werkers in het land hebben en dat is wat we exact nodig hebben voor een samenleving zoals deze voort te kunnen brengen. 50%) van de mensen werkt dus de eerste gehele 6 maanden heen. Daarna volgt de andere 50% van de mensen die het jaartal voltooid. Groep A) werkt tot eind Juni en Groep B) werkt tot eind December. We kunnen ook voor speciale vakantie tijden zorgen tussen deze maanden in - ik gebruikte alleen maar een voorbeeld. Dus een soort van groep A) en groep B) logica en regeling gaat het worden. Dus jij zit bijvoorbeeld bij groep A) en jouw 6 maanden werk is voorbij dan heb jij dus lekker vrij voor 6 maanden lang. Daarna ga je gewoon weer lekker aan het werk. Ook ken jij regelen om samen met je familie en vrienden te kunnen samen werken zodat jij lekker met ze op vakantie kunt gaan en ervan te genieten. Als jij bijvoorbeeld wilt mee genieten met de mensen van groep B) tijdens HUN vakantie – dat zou in principe mogelijk zijn als de maatschappij nog goed draait op dat moment en dat niet iedereen van je werk ineens vrij zal gaan nemen omdat ze ook "lekker vrij" willen hebben. Je moet echt mazzel hebben op dat ene moment om een weekend of twee of zelfs een maandje om met hun (je familie, vrienden, enzovoorts.) om een gezamenlijke ontspannende vakantie dingen te kunnen gaan doen (mochten ze toch bij de andere groep zitten. Je ken ook mee werken in je vrije tijd als je dat graag zou willen. Vrijetijd werk beloond namelijk ook. Speciale rangen ken je verdienen dat je weer openstellen voor bepaalde dingen die je tot beschikking kan krijgen en speciale vergunningen toe mag krijgen. Als je gewoon je eigen gang gaat tijdens de werktijden volgen er wel maatregelen na een paar keer een paar waarschuwingen te hebben gehad, net zoals we dat nu hebben. Maar dan op een wat rechtvaardiger en moreler manier. Over het werk gesproken wordt je opgehaald met een bus waar je eigen groepje mensen inzit. Je eigen (team) zeg maar.

En na een aantal waarschuwingen te hebben gehad met dat werk gedoe moet bijvoorbeeld in je vrije tijd komen gaan werken voor een bepaalde tijd en als je dat niet doet dan wordt je gewoon als de luie mensen bestempeld die drie mogelijke opties tot beschikking op dat moment zullen gaan hebben hebben. Naar een soort van begeleidende woonplaats waar je zult gaan werken voor een bepaalde tijd en geholpen wordt - en bewijzen dat je een goedwerkend burger bent - je spullen voor een bepaalde tijd gaan verliezen, of verbannen worden van het land voor een bepaalde tijd, want aan hele asociale luie burgers dat totaal niks maar ook echter NIKS markeren worden hier zeker weten niet getolereerd in deze nieuwe samenleving waar samenwerken een morele beschaafdheid is. Als je zelf niks ken of er erge moeiten mee hebt dan wordt het allemaal wel voor je geregeld allemaal en je wordt begeleid - maar je moet er absoluut geen misbruik van maken als je zelf niks markeert! en je wordt geholpen en begeleid. Het klinkt allemaal hard en vermoeiend allemaal – maar je moet weten dat het niet zo vermoeid is als het klinkt voor deze 6 maanden eerlijk verdiende vakantie en goeie begeleiding door experts. Er zal altijd een expert aanwezig zijn bij iedere vakterm. Ieder burger ken allerlei vakantie huisjes in het buitenland gaan huren en als je verbannen wordt uit het land dan krijg je gewoon je werk thuis gezonden en dat wordt zeg maar een soort van belasting die je om de zoveel keer moet gaan innen. Als je dat niet doet dan volgen er harde maatregelen en je gaat (sorry dat ik het zo wreed moet uitleggen!) als er echt geen andere optie is en je wilt echt niet werken dan wordt je eerst geholpen en na gekeken of er wat met je mankeert voor je eigen veiligheid en bestwil. Anders ken je naar een soort van heropvoedingskamp gestuurd worden waar je moet verblijven totdat je jezelf ken bewijzen als zelfstandig goedwerkend burger.

Ook zullen mensen met een actuele baan zoals (rechter, winkelmedewerkers, en chef koks) bepaalde toegezonden basis werk dat weer voor andere winkels en plekken bestemd zijn, verder af zullen gaan maken.

"Geld"
Er bestaat geen object meer genaamd "Geld" in deze nieuwe manier van leven. Deze maatschappij biedt ons velen mogelijkheden om toch aan onze behoeftes te komen zoals voeding, kleding, enzovoorts. enzovoorts. En vooral de mogelijkheid om lekkere dingen te kunnen gaan bestellen als burger of toerist van het land. Er gelden wel (zoals gewoonlijks!) bepaalde limieten hiervoor. Iedere burger krijgt dus een keer in de week een keuzemenu tot beschikking (post/email!) waaruit ze kunnen gaan kiezen wat voor voorraad eten en drinken ze willen hebben. (bakmeel, zout, stroop) – het is net zoals een winkel, alleen dan op papier en thuisbezorgd. Raak je dat papiertje alsnog kwijt? Geen nood! Je krijgt al gauw een nieuwe en wanneer je dat verstuurd of afgeleverd hebt wordt je naam genoteerd. Je ken ook zelf naar de plek toe gaan om daar je bestelling te gaan doen als je dat liever hebt. Of via de telefoon/email zou ook een mogelijkheid zijn als je dat gemakkelijker vindt. Wil je een dekbed? Je krijgt er meteen vijf thuis gezonden. Daar moet je het mee doen de komende paar maanden voordat je er weer nieuwe mag gaan krijgen. Als jij bijvoorbeeld ineens 200 dekbedlakens aanschaft – daar wordt echt wel opgelet en niet toegelaten. Je moet zulke dingen afspreken met de gene die zulke voorraden beschikt, en die zal je naam registeren en noteren. Elk ''accessoire'' heeft een bepaald limiet. Als je zoveel spullen toch ineens beschikt op een of andere manier, dan wordt een groot deel van dat in beslag genomen en aan iemand anders gegeven die het nodig heeft op dat moment of het wordt gewoon teruggebracht waar het vandaan kwam – de voorraden kast/fabriek noem ik het. En je krijgt gewoon een waarschuwing. Als je de keuze menu alsnog niet aangevinkt hebt of er niet op terug gereageerd hebt – dan krijg je gewoon een box met verschillende gekozen soorten eten en drinken erin volgende week thuis gestuurd waar je het mee moet doen - of de zelfde regeling van de aller laatste keer krijg je gewoon weer toegestuurd. Ligt eraan! We gaan nu naar de vragen toe van verschillende diverse personen:

De vragen:
Rick: "Bestaan er nog winkels?"

Vincent: Jazeker bestaan die nog! Alleen het is best wel heel erg ingewikkeld - want je zou erbij na denken dat je geld of een ander vorm van betaling tot beschikking nodig hebt. Niets van dit is meer waar! Supermarkten zullen nog steeds bestaan ja – want supermarkten slaan overblijfselen voedingsbronnen op dat mensen weer kunnen gaan gebruiken voor hunzelf als ze dat lekker vinden of nodig hebben voor een bepaald ingrediënt dan kunnen ze het er gewoon uitpikken en laten wegen voor een bepaald limiet.

Sarah: "Dus zullen er nog steeds bepaalde soorten limieten bestaan of ken ik gewoon de hele supermarkt gaan plunderen? Allemaal voor mezelf?''

Vincent: Ja, tuurlijk zullen er nog limieten bestaan! Zoals ik al eerder zei - je ken niet zomaar ineens met bergen vol voedingswaren thuis komen allemaal voor jezelf want daar wordt echt extreem goed op gelet. De kassapersoneel ken je ook gewoon zonder bezwaar een extra chocoladereep mee geven zonder enig probleem.

Nick: "Oh ok, en wat nou als ik mezelf de hele tijd verkleed? Merken ze dat zich op?)

Vincent: Ja tuurlijk - want je moet een geldig ID kaart tot beschikking hebben voordat je iets mee neemt zodat je toch geregistreerd in de computer en op de papieren staat van de winkel - wordt elke dag - daarna mag je de volgende keer weer wat gaan halen voor een bepaald limiet. Je zal gerigistreerd staan bij je eigen regionale lokale supermarkt dat internationaal samen werken met elkaar.

Popping: "Dus ik wordt al meteen geregistreerd als ik met een chocolade reep de winkel uitga?"

Vincent: Nee - niet perse want daar zijn ook echt speciale automaten voor gemaakt en als dat op is - dan is het op en dan moet je wachten totdat ze het weer bijvullen of je moet er een paar aanvragen dat bij de voeding box mee geleverd wordt. Ook in de box gelden er bepaalde limieten van hoeveel je nou maximaal mee krijgt.

Kevin: "Dat klinkt allemaal heel erg top! Maar als ik een paar nieuwe schoenen tot beschikking wil hebben - gelden er daar dan ook andere regels voor of krijg ik het ook 1,2,3 tot beschikking?"

Vincent: Nee daarvoor moet je echt contact met je dicht zijnde lokale overheid mee opnemen als je echt zulke dingen wilt toe gekregen hebben. Zelfde geldt ook voor een nieuwe fiets, auto, brommer, enzovoorts.. Alles heeft een bepaald limiet en vooral de hele zware spullen zoals auto’s en koelkasten - want daar worden echt heel veel materiële spullen voor gebruikt en aan gespendeerd. Als het mogelijk is krijg je de eerste dag weer een nieuw stel koelkast (mocht het stuk zijn. Als het weer kapot gaat met opzet of door de slordige eigenaren van de koelkast, dan moet diegene een paar maanden wachten voor een nieuwe. Dit wordt uiteraard beoordeeld door experts of het met bezwaar of een ongeluk gedaan is. En als de nieuwe koelkast ook met opzet kapot wordt gemaakt door de slordige eigenaren? Dan moeten ze van maanden tot 10 maanden en daarna misschien wel JAREN wachten en ze kunnen hun eten en drinken opslaan in speciale overheidssupplementen. Je kan ook je eigen soort schoenen en kleding gaan ontwerpen als je dat graag zou willen en als je de juiste kennis en spullen daarvoor tot beschikking hebt. Tuurlijk zul je deze dingen wel gaan leren als een beginner. Zulke dingen zal je ook gaan leren bij je dagbesteding.

Sarah: "Is er ook een soort van afdeling in de supermarkt waar mensen hun spullen niet meer gebruiken en het daar gewoon kunnen kwijtraken? Zoals kleding en hun oude televisie?"

Vincent: Jazeker! Tuurlijk zijn die er. Er zijn ook speciale recycle afdelingen waar de spullen alsnog gerecycled wordt om de gehele maand heen. De spullen blijven daar maximaal een maand of twee en worden dan pas gerecycled voor nieuwe doeleindes. Ook kunnen andere burgers dingetjes eruit halen die ze graag zouden willen hebben.

Sarah: "Geweldig! Maar wat nou als ik het eigendom van mijn buurman bijvoorbeeld verniel zoals zijn gloednieuwe televisie? Wat is mijn verdiende straf? Ik heb toch geen geld om hem daarmee terug te betalen? Toch?"

Vincent: Je verdiende straf is dat je jouw televisie aan hem tot beschikking moet geven voor een bepaalde tijd of een deel van jouw vrije tijd moet opgeven (laat me zeggen een paar weken.) lang moet gaan werken zodat je je schulden hebt afbetaald - ook krijg je vrije tijds strafpunten mee als je de wet bijvoorbeeld hebt overtreed. Wat je ook ken doen is dat jij je limieten opgeeft aan diegene waarmee hij daarmee bijvoorbeeld een nieuwe televisie of andere spullen ken gaan aanschaffen. Wat ik met (limiets punten) bedoel is dat iedereen gewoon weer dingen ken gaan aanschaffen en daarna weer een limiet krijgen. Als je nog een keer iets opzettelijks vernield dan wordt je straf namelijk nog veel hoger en hoger. Deze wet geldt niet voor de mensen met een zware beperking of handicap. De mensen met een lichte beperking kunnen altijd begeleid en geholpen worden met hun strafwerk. Ook kunnen de ouders van de persoon het werk doen in plaats dat diegene het moet doen. Maar meestal is het gewoon een waarschuwing om volgende keer gewoon beter op te letten, dus het wordt wel door de ogen gezien.

Kevin: "Wauw... indrukwekkend! Ik wil nu wat chinezen groenteloempia's met wat lekker extra saus en wat drinken bestellen - ken dat?"

Vincent: "Ja, alleen voor een bepaald hoeveelheid!"

Kevin: "Hoe weten ze nou hoeveel ik besteld hebt?"

Vincent: Net zoals bij de supermarkt wordt je naam gewoon genoteerd met je ID kaart. Als je een bepaald limiet hebt bereikt dan moet je voor een bepaalde tijd wachten. Je krijgt bij je kleding (zoals sokken) al meteen 5/10 extra meegekregen. Je hebt al heel wat gratis dingen zoals de benodigdheid en de kledingen als je een huis krijgt.

De voedingbox:
Wat ik probeer te zeggen met de voedingsbox is dat iedere burger een keer in de week een eigen voedingsbox tot beschikking krijgen die thuisbezorgd. Je ken kiezen voor een bepaald limiet wat je allemaal wilt hebben de komende week - en je krijgt het gewoon mee gezonden. Dit ken via de telefoon of email of je moet een papier invullen om aan te tonen wat je daadwerkelijk wilt. Ook al ontstaat er een fout waardoor de levering fout is gegaan - je krijgt daadwerkelijk weer een nieuwe box - en mocht het weer fout gaan dan ken jij daar zelf een ophalen of er wordt speciale ruimte voor je gecreëerd zodat er meer tijd in je geïnvesteerd wordt. Mocht je de vragenlijst niet beantwoord hebben - dan ken er altijd voor je gekozen worden wat je mee krijgt voor de komende week. Ook ken je de spullen van de vorige keer weer opnieuw krijgen toegezonden.

De werkplicht:
Iedere burger van groep A) en groep B) heeft ook gewoon dus een werkplicht dat 6 maanden lang duurt (straf werk geldt dus ook mee!) wat gewoon heel erg logisch is dat de mensen er gewoon voor moeten gaan werken voor hun maatschappij om zich als burger van het land te mogen benoemen. Deze wet geldt niet voor de mensen met een handicap - zware beperking(en) en een post traumatische trauma hebben - een hele ernstige ziekte hebben, ernstige letsel(s) enzovoorts. Mensen met (iets) - (zoals ene probleem) kunnen ook altijd begeleiding aanvragen als ze toch willen gaan werken – en gewoon weer stoppen ermee wanneer ze dat willen zonder enig probleem. Ook heb jij de plicht als normale burger om terug te keren naar je eigen land als je eigen land bijvoorbeeld economisch heel erg slecht draait (wat heel erg onlogisch lijkt in deze nieuwe samenleving zonder stress en vermoeidheid!) Opnieuw: deze wet geldt niet voor de mensen die wat hebben in zware vorm(en). Alsnog moet die gene ook mee terug van zijn/haar vakantie als er geen begeleiding ten pas is op dat moment dat daar mag blijven met die gene. Je werkt dus met een groepje mensen (je eigen team dus.) Met deze "groep" werk je dus samen mee en je wordt er dagelijks mee opgehaald in een speciale groeps bus (als je dat zelf ook wilt tenminste!) waarmee je naar je werkt wordt gebracht. Want vaak zit de planning ook anders in elkaar namelijk. Vaak ga je mee helpen met de bouw, voedsel verpakken, koken, en dingen ontwerpen. En tuurlijk wordt je dat eerst aangeleerd hoe je dat nou allemaal moet gaan doen. Het lijkt allemaal erg vermoeiend in eerste instantie, daarom is het ook veel beter dat we hele fitte en gezonde burgers hier zullen gaan hebben. De dienstplichtigen en de rest zijn gewoon puur gefocusseerd op hun eigen werk en kunnen hieraan mee doen tijdens hun vrije tijd. Ook ken een deel van het belangrijke werk naar hun plek worden gebracht zodat ze daar toch wat daar te doen hebben dan maar in plaats te lopen vervelen de gehele dag heen – dus bijvoorbeeld dingen ontwerpen, want daar zijn namelijk speciale ruimtes voor in elke werkplaats. Zowat iedereen heeft een actuele baan en een alternatief wanneer er bijvoorbeeld iets anders gedaan moet worden zoals het meewerken om nieuwe gebouwen te bouwen met mankracht zoals ik al eerder heb uitgelegd. Dus de agent is nog steeds een agent alleen hij/zij heeft bepaalde rechten om maatregelen te mogen nemen tegen bepaalde burgers en situaties. En ook doen hun het belangrijke basis werk in hun gebouw zoals ik al eerder tegen jullie zei – want daar is een speciale regel voor namelijk. En wanneer ze nodig zijn verlaten ze meteen het gebouw en stoppen met dat extra werk dat de saaiheid daar juist zo vermindert en ze gaan naar hun gevraagde specifieke locatie toe wanneer het nodig is. En natuurlijk heb je ook de grote machines die het meeste werk zullen gaan doen. De mensen zullen van hun werk houden en zullen zelfs hun vrije tijd ervoor opgeven als hun dank en tevredenheid in deze ideale samenleving (jullie hebben mijn woord hiervoor!) Er zullen hele fitte en hele actieve mensen in het land ronddwalen en dat is echt wat heel erg goed is. Zo moet je het zien. En vooral met dat hele puur gezonde eten die de burgers te eten krijgen en gratis tot beschikking krijgen om de gehele week heen.

Groot feest:
Een keer om het gehele jaar heen wordt er namelijk een supergroot feest georganiseerd. Dat houdt dus in dat er ook in jouw lokale omgeving zo een grote feest georganiseerd zal gaan worden. Er worden dus allerlei lekkere hapjes en drankjes georganiseerd vol met optredens en muziek en dat allemaal voor de mensen bedoeld zijn dat zichzelf goed hebben ingezet in de maatschappij als dank. "ook de mensen met een beperking kunnen gewoon lekker meegenieten!" Je kunt jezelf ook inschrijven voor bepaalde kookwedstrijden zodat jouw eten als eerst geproefd zal gaan worden door het volk. Ook als je tweede of zelfs derde bent geworden. Zulke activiteiten maakt het feest extra leuk. De mensen ontvangen dus een recept van jouw speciale gerecht - (inclusief de voorraden die ze tot beschikking ervoor nodig zullen hebben.) Alles is gewoon pure luxeriteit en een wonderbaarlijke ervaring. Mensen maken hun eigen eten en het wordt dus wel eerst even getest of het niet over datum is en mensen kunnen daar dan van eten. En iedereen zit gewoon lekker in een luxe en sfeervolle omgeving en kunnen zichzelf in de lekkere verwarmde jacuzzi’s en bubbelbaden verheerlijken met diverse soorten muziek om van te kunnen genieten.

Ook in de speciale plekken (dus de politiekorps - brandweer - het ziekenhuis - leger.) worden er allerlei grote feesten georganiseerd zoals bij ons. Het eten dat overblijft ken gewoon mee genomen worden na het feest of worden afgeleverd bij jouw thuis en bewaard worden in een van de lokale supermarkten.

Ondergrondse buurt opslagruimtes:
Zowat iedere buurt in Nederland zal namelijk zo een speciale opslagruimte tot beschikking hebben als de nieuwe wet en dat gaat dus echt een verplichting worden. En het doel van zo’n opslagruimte houdt dus in dat er allerlei gewassen worden geplant zoals voorraden groentes. Industriële hennep voor hele sterke plastic voor autos en vliegtuigen en schepen dat 10x) zo sterk is als staal en natuurlijk om er ook gebouwen en huizen mee te kunnen maken. Ook worden er allerlei zelf geneesbare concreten in toegevoegd - (dus grotendeels voor de bouw zelf!) Er zitten ook 100 afdelingen in zo een opslagruimte en je moet geluk hebben dat jij je eigen groenten ken telen in zo een ruimte. Wanneer de economie slecht draait (wat totaal ondenkbaar is in deze nieuwe manier van leven!) ''nogmaals!" dan ken de overheid daar altijd de belangrijkste spullen uit halen en de burgers vragen om wat dingen in hun afdeling te kunnen plaatsen want je hebt natuurlijk drie soorten afdelingen in de buurt opslagruimtes – die van de overheid geplante goederen en die van de buurtbewoners zelf – en de schuil kelders/bunkers (voor als er wat ooit weer mis mag gaan!) Ook mag je zelf daar je eigen groentes kweken in jouw afdeling ruimte als je dat graag zou willen - alleen je hebt een bepaalde toegangscode/sleutel nodig om naar binnen te komen en als je zelf in de buurt woont of iets moet komen ophalen. De buurt bewoners kunnen ook eventueel de bunkers zelf gaan gebruiken om zich in te verschuilen als bijvoorbeeld de ''dijken'' breken zoals ik al eerder heb uitgelegd. Veel snackbars - restauranten - en cafés gebruiken ook deels de overheid bunkers voor hun goederen zodat het voeden van de burger onbeperkt blijft. Een deel van de voorraden van de bunkers worden dus eerst via de overheid zo naar de opgevraagde locaties getransporteerd dat om een bepaald limiet gaat. Al de groentes van de burgers worden puur op het land gekweekt die ze mee krijgen met de box en wanneer de landvoeding op is kennen de bunkervoorraden weer gebruikt worden als dat nodig is. Wat overblijft wordt opgeslagen in allerlei lokale winkels. De bunker groentes en industriële hennep en andere soorten gelijke goederen worden met speciale zonnen lampen warm gehouden.

Tuindaken en zonnepanelen:
Iedere nieuwe woning wordt uitgerust met een dak dat systematisch met elkaar in verbinding staat dat allemaal van die hele grote tuinen en lekker veel vrije ruimtes erboven op hebben om dingen erop te kunnen planten zoals om hun eigen biologische groentes te kunnen planten en een stel kippen voor de eiren kunnen hebben. Ook leiden er zonnenpanelen op en om het huis heen. Dat wordt de nieuwe milieuvriendelijke wet. Ook moeten de burgers een deel van hun tuinruimten openlaten voor bijvoorbeeld de industriële hennep en groentes als het ECHT nodig is op dat moment en als de buurtbunkers echt helemaal vol zijn. Heel vaak moet je wachten om een nieuwe auto te kunnen ontvangen - wanneer het mogelijk is dat je je - - eigen industriële hennep kweekt op jouw afdeling dan ken je dat aan ze geven zodat het wat eerder voor je gemaakt ken worden en je ken het ook met specifieke winkels ruilen die het weer in zo een speciale box stoppen dat de overheid weer kan gaan ophalen voor hun dingen en dan ken jij bijvoorbeeld iets dat je wilt hebben al veel eerder krijgen dan je had verwacht met je limieten! – wat je weggeeft voor een goeie daad wordt eventueel genoteerd en beloond.

Vlees eten:
Eigen belang wordt als immoreel aangezien in een samenleving zoals deze. De wetenschap biedt ons vele mogelijkheden zodat we toch kunnen genieten van ons voedsel. Leed en minderwaardigheid wordt simpelweg niet meer getolereerd. Vlees eten - aldus... wordt verboden.

Wetenschappelijke uitvindingen:
Bedenk maar eens hoeveel geweldige wetenschappelijke uitvindingen er gedaan zullen gaan worden in de naam van de wetenschap zonder de bondigheid van "Geld" of een ander vorm van betaling nodig te hebben dat de limieten altijd al hebben beperkt of de boel heeft belazerd voor valse onderzoeken dat heel veel tijd heeft ingenomen om alles tot stand te krijgen dat weer de mogelijkheid voor andere uitvindingen heeft ontnomen. Er zullen elke dag briljante uitvindingen gedaan worden – de mens zal in een wonderbaarlijke tijd van ontwikkeling en vooruitgang leven.

Opleiding:
Nog steeds moet je voor bepaalde banen toch een speciale opleiding voor volgen. Zoals om een strand/zwembadwachter te mogen zijn. Een agent, brandweerman, soldaat, enzovoorts. Scholing of thuisscholing is nog steeds een verplicht vak. Aangezien het om een bepaalde ontwikkeling gaat. De basis is al voldoende en dan maken de ouders en het kind zelf de keuze wat het kind zelf wilt gaan leren en worden later. Wat ik ook bedoel - met de "basis" is dat de kinderen ook leren hoe ze dingen moeten bouwen met plezier en projecten gaan ontwerpen en hun eigen kleding/eten zullen gaan regelen en ontwikkelen op een jonge leeftijd zodat er nog meer vooruitgang aan het kind zelf wordt geboden. Ook om gewoon te leren tellen en lezen en schrijven en andere talen natuurlijk wordt er geleerd. En natuurlijk meditatie. Dit is goed voor de samenleving waarin ze leven. Volwassen zonder deze kennis worden toch aangemoedigd om zoiets te gaan leren - dit soort kennis - en kennen altijd gelijke soorten opdrachten krijgen dat erop lijken zodat ze het toch in de hand krijgen van hun werk. Wanneer er iets specifiek gedaan moet worden dan vraagt de overheid ook bepaalde mensen om wat specifieks te gaan leren - en als beloning krijgt die gene extra veel beloningen met zich mee waaruit diegene ken kiezen zoals hogere rangen. Ook wordt de tijd verminderd van het wachten op iets speciaals wat ik al eerder zei. Ook voor de volwassen gelden er bepaalde basissen die ze moeten weten. Bouwen, ontwerpen, en meer. Het klikt allemaal heel erg vermoeiend – maar je zult wel gaan merken dat het wel de moeiten waard is geweest en dat je alle tijd van de wereld hebt om zoiets te leren voordat je aan het werk wordt gezet. Elk volwassenen en kind wordt dus door hun eigen bus opgehaald en naar hun werkplaats/school gebracht als ze dat zelf ook willen. Daar moeten ze aan bepaalde taken voldoen wat van ze wordt verwacht. De volwassenen moeten bijvoorbeeld de producten en boxen van mensen in elkaar te zetten met de spullen erin zodat het systeem weer verder ken. Wanneer er bijvoorbeeld een belletje rinkelt bij de teamleider - dan wordt de groep met mensen naar bijvoorbeeld plekken zoals de bouw gebracht als dat bijvoorbeeld die dag wordt verwacht. Meditatie wordt ook een verplicht en aanmoedigend vak voor de ontwikkeling van het individu zelf.

De zwemleraar fenomeen:
Een zwemleraar leert alle vaardigheden (van reddingzwemmen tot zijn/haar C,D,E) diploma voordat hij/zij de toestemming ervoor hebben om de mensen te mogen begeleiden en redden uit het bad. Dit gaan we dus ook met een aantal andere banen doen zoals een chirurg tot een bouwvakker zoals ik al eerder zei. Iedereen van het ziekenhuis moet dus alle speciale vakken leren – van mocht er ooit wat mis gaan! Dit maakt het ook erg gemakkelijk van het feit dat speciale chirurgen eerder vrij mogen gaan nemen. Met leraar chirurgen en leraar brandweermannen enzovoorts loopt het toch meestal wat anders af, maar ze zullen alsnog de vrijheid krijgen die ze verdienenden.

Politiek en leiderschap:
Alleen een stel ouderen hebben de leiding nog waar wij uiteraard zelf ook voor zullen gaan kiezen. Als iemand zich niet zo interesseert in het welzijn van anderen en natuurlijk het land zelf dan ken die gene zonder enig probleem eruit gestemd worden door het volk. Dus dat betekend dat er geen corrupte overheid maffia meer is dat ons en ons land beheerst en al de regels mogen gaan bepalen en veranderen zonder het eerst te overleggen met (ons) het volk.

Spullen:
Je krijgt al bepaalde soorten spullen meteen al de eerste of volgende dag meegekregen als een burger van het land. Als jij een bankstelsel wilt hebben dan krijg je dat gewoon meteen de eerste dag zonder probleem meegekregen na het aanvragen – het is wel een probleem als je er ineens 2 of 4 gaat aanvragen zonder een goede reden te hebben. Zelfde geldt ook voor de computers, stoelen, televisies, sieraden, kleding enzovoorts. je krijgt ze al gewoon meteen mee gezonden naar je huis of waar dan ook en dat wordt allemaal dus gewoon genoteerd van wat je allemaal hebt meegekregen. Want je hebt nog steeds een bepaalde limiet wat gewoon erg duidelijk is. Als dat stuk gaat dan moet je er gewoon voor wachten voor een bepaalde tijd of je moet in je vrije tijd gewoon ervoor werken om het te kunnen verdienen op een eerlijke manier. Dingen zoals kapotte stoelen worden simpelweg vervangen met plastic/kantoenen stoelen totdat je weer een volledig nieuw set krijgt. Als je geen item kiest dan ken je heel veel goederen in plaats krijgen. Ook wordt het gewoon bewaard voor de volgende keer als je wat wilt hebben. Ook ken je deze cadeaulijst gratis weggeven. Ook krijgt iedere bewoner dat een nieuw huis heeft gekregen een gratis zwembad meteen toegediend – als het dan wel mogelijk is bij dat huis qua groten en lengte. (meestal wordt het al bij nieuwe pas gebouwde huizen al aangemaakt.) met allemaal van die gratis ontspannende dingen. Als jij bijvoorbeeld nog niet zoiets bij je huis hebt dan ken je gewoon van die luxe dingen aanvragen zonder probleem. Als je tuin/dak daar voor is geschikt tenminste - dan wordt dat ding voor je gebouwd zonder probleem. Ook krijgt iedere nieuwe bewoner al meteen een nieuwe setje kleding en meer levens behoeftes tot beschikking. Je hebt een bepaalde limiet van wat je mag aanschaffen zoals 5 dekbedlakens per persoon om de zoveel keer en dat krijg je gewoon met de box mee. Je hebt ook nog gewoon troep winkels die een deel van de export (laat me zeggen 25%) bewaard zodat de burgers een bepaalde hoop spullen mee kunnen mee nemen voor hunzelf die ze eigenlijk gewoon hadden moeten aanvragen eerst. Zelfde geldt ook voor de bestellingen. 25% van de export gaat naar diverse verschillende restaurants toe – mensen kunnen dan eten aanvragen voor de aflevering. Wanneer het op is – is het op. Wat zelf gereserveerd wordt in dat restaurant staat buiten die 25%. Jij wilt een bank? jij krijgt een bank. Jij wilt twee banken hebben? wat is de reden voor dat? enzovoort. De dingen die je gewoon dus wilt krijg je gewoon, maar je moet een goeie reden hebben als je zoiets weer de tweede/derde keer wilt hebben voordat je het weer krijgt. Dus wanneer je computer bijvoorbeeld stuk is – dan moet je een tijd wachten voordat je weer een nieuwe krijgt. Als het systeem van de computer al slecht was en je kunt dat bewijzen dan krijg je meteen de zelfde nieuwe toegezonden de volgende dag. Zee boerderijen: Het land zal vol gaan zitten met natuurrijke grond, vol met talloze groentes en fruit. Maar het plan is ook dat we boerderijen op zee gaan laten maken. Dit houdt dus in dat we heel veel groentes en specerijen zullen gaan kweken, specifiek op de zee. En natuurlijk ook zoeten dingen, bijvoorbeeld voor taarten en koekjes, want iedere burger krijgt elk jaar/half jaar een hele lekkere grote heerlijke taart toegezonden naar huis als dankbaarheid. Ook zullen de machines het grootste werk doen van het maken van dingen zoals brood en taarten. En je hebt ook gewoon nog bakkers die het op de oude traditionele wijzen doen – maar met de machines gaat het toch iets sneller voor de grotere en speciale dingen.

Milieuvriendelijk:
Milieuvriendelijkheid" houdt dus in dat er geen hout meer gekapt zal gaan worden en olie uit de grond gehaald zal worden - want dat is totaal onnodig. We hebben de oude en natuurvriendelijke methodes daarvoor zoals elektriciteit en zonne-energie en industriële hennep uiteraard dat we kunnen gaan gebruiken als alternatief.

De stad en de kermis:
Als ik het over de stad heb denk je vast wel aan dingen die je gewoon moet kopen of aanschaffen met een vorm van geld of wat voor vorm van betaling dan ook. Laat me je zeggen dat dit niet meer nodig is. De steden zullen vol staan met overheerlijke kramen vol met eten en alle andere soorten lekkernijen. De snackbars zullen het eten aan de klanten reserveren totdat hun voorraad compleet op is. De mensen zullen er lekker van smullen. De spullen zoals kleding waren en elektronica worden systematisch geregeld. Als dat niet de mogelijkheid is, dan gaat het via de post of telefoon. Nu gaan we het over de kermis hebben. Je kunt gewoon een seizoen pas aanvragen voor wat muntjes om er actuele prijzen mee te winnen, zoals uit automaten voor elk paar uur per dag enzovoort. Voor de rest heb je er niks voor nodig. Handel: De handel wordt gewoon dat landen wat vriendelijks weggeven aan elkaar – en wat vriendelijks terug krijgen de volgende keer. Elkaar helpen wanneer ze in nood zitten. Dus een soort van (vriendenhandel!) - vriendschappelijkheid dus. Geen criminaliteit, zwervers, en maffia meer: Want iedereen leeft in de zelfde soorten gelijke vrijheid en rijkheid - (dus ook de mensen dat de leiding hebben waar wij uiteraard zelf voor kiezen!) en iedereen krijgt de dingen die ze willen hebben en nodig zijn – (er is deels een bepaald limiet.) En iedere burger wordt gelijkwaardig behandeld. Terwijl jij je nu druk zit te maken over je schulden en belastingen – dan zou je je in deze samenleving je eerder druk maken over wanneer je zo snel mogelijk een ander ten hulp ken gaan bieden met je motivatie en goedaardigheid in deze maatschappij en uiteraard elkaar blijdschap en plezier biedt. Prijzen winnen: Wanneer de voorraden in het land echt echt compleet vol zijn – dan worden daaruit allerlei verschillende spullen mee gemaakt en alle burgers van het land krijgen dan zo een hele speciale lot toegezonden naar hun woongebied toe. Daarmee kunnen ze allerlei leuke dingen mee winnen. Iedere bewoner krijgt dus via de post/email zo een lot toegediend. Mocht diegene het alsnog verliezen dan krijgt diegene een gehele nieuwe lot tot beschikking dat alleen via diegene zijn naam ken. En wat over blijft? Dat worden gewoon naar de lokale supermarkten gebracht. Bestellingen: De website waar jij je eten op hebt besteld ken zelf al hebben ingesteld hoeveel bepaalde patronen je tot beschikking mag nemen. Ook gelden hier ook dezelfde soorten limieten van hoeveel je mag bestellen/tot beschikking mag nemen dat om een bepaald limiet gaat. Het moet wel leuk blijven Idee: De reden dat iedereen elke week (geldt niet voor de gehandicapte mensen!) verschillende soorten vakken doet is omdat het is een uitdaging is voor de mensen en eerlijk tegenover de rest is. De planning zit vaak anders in elkaar en wordt zo naar de locatie toe gebracht om daar je werk te kunnen doen. Dus er is altijd wel eerst een expert aanwezig die je eerst laat zien hoe het je het moet doen – en dan pas ken je zelf aan de slag. Speciale expert vakken moeten toch aan een bepaalde selectie mensen overhandigt worden. Als je zoiets wilt leren – dat ken altijd in je vrije tijd gedaan worden. Wensenlijst: Iedere burger ken een wensenlijst invullen van wat ze graag zouden willen hebben. Limieten regels:

Hier gaat het echt puur om wat je nodig hebt, wat je krijgt en nodig hebt. Als je niet goed met je spullen om ken gaan en ze gaan telkens stuk, dan ken je een ´aanschaf schorsing´ krijgen waardoor je voor een bepaalde tijd geen extra dingen en meubelen en andere accessoires meer ken aanschaffen.

Om dit idee ten pas te laten kome hebben we wel een aantal stemmers ervoor nodig!

En zoals ik al zei - de mensen met verschillende diverse vakken zullen toch in hun werktijden als ze verder niks te doen hebben bepaalde dagbesteding werk gaan doen dat zowat ieder bedrijf zal ontvangen. Ook in heropvoedingskampen kunnen de mensen gewoon daar lekker gaan werken als ze dat zelf wel willen om eerder weer als burger bewezen mag worden.

Het ken zo zijn dat ik bepaalde spellingsfouten in de teksten heb gemaakt! Alsjeblieft vergeef me hiervoor maar ik heb besloten dat het hooguit nu de tijd was om dit ideale structurele samenleving met jullie te delen!

Stem dus nu voor een betere wereld! Want ik heb het expres zo erg goed georganiseerd geschreven dat er bijna geen twijfel mogelijk hieraan is!

Er werd altijd al gedacht dat ''geld'' een benodigdheid was wegens handel, maar deze plannen bewijzen juist het tegendeel!

Voor de mensen die denken dat dit met communisme te maken heeft moeten beter hun ogen laten na kijken! Want in communisme bestaat er nog steeds geld (aldus limieten en beperkingen. en een andere vorm van ruiling van goederen voor geld en alle andere lastige methodes wat weer tot verwarring en corruptie kon leiden van het land.

Gepost (Laatst bijgewerkt )
Dit als ongepast melden
Er is een fout opgetreden bij het uploaden van jouw bestanden en/of verslag.