Door verder te gaan accepteer je het privacybeleid van Avaaz. Hierin leggen we uit hoe we je gegevens beschermen en gebruiken.
Ik snap het
Oké
Geachte Nederlandse politici: Laat Jasper Steringa NU vrij! En start een grootschalig openbaar onderzoek.

1 hebben getekend. Op naar de
50 Ondertekenaars

Sluit

Je handtekening bevestigen

Avaaz.org beschermt je privacy en houdt je op de hoogte van deze en andere campagnes.
Deze petitie is gecreëerd door Rob A. en geeft niet per se de standpunten van de Avaaz-gemeenschap weer.
Rob A.
heeft deze petitie aangemaakt voor
Geachte Nederlandse politici,
Het is gebleken dat Japer Steringa de moord op Marianna Vaatstra in 1999 onmogelijk gepleegd kan hebben, en derhalve onschuldig vastzit met een opgelegde straf van 18 jaar. Er is een bekentenis/kluisverklaring van een direct betrokkene dat Ali Hassan de de moord heeft gepleegd. Dit wordt ondersteund door o.a. 2 andere kluisverklaringen van indirect betrokkenen.

Dit is vanaf dag 1 na de moord bekend bij politie, justitie en andere overheidsfunctionarissen.

De vrijlating van Jasper Steringa en een grootschalig openbaar onderzoek naar deze grootschalige en langdurige doofpot is het minimale wat nodig is om het mogelijke vertrouwen van de burger in de Nederlandse rechtsstaat te herstellen.

Meer informatie:

Gepost (Laatst bijgewerkt )
Dit als ongepast melden
Er is een fout opgetreden bij het uploaden van jouw bestanden en/of verslag.