Door verder te gaan accepteer je het privacybeleid van Avaaz. Hierin leggen we uit hoe we je gegevens beschermen en gebruiken.
Ik snap het
Oké
Geen pijn meer voor paarden in de paardensport, dringend nieuwe regels nodig!

1 hebben getekend. Op naar de
50 Ondertekenaars

Sluit

Je handtekening bevestigen

Avaaz.org beschermt je privacy en houdt je op de hoogte van deze en andere campagnes.
Deze petitie is gecreëerd door Michèle Q. en geeft niet per se de standpunten van de Avaaz-gemeenschap weer.
Michèle Q.
heeft deze petitie aangemaakt voor
2de Kamer Nederland
Als paardfluisteraar en ex-afdelingsinspecteur van de Nederlandse Dierenbescherming wil ik duiden op de regels in klassieke paardensporten die nu nog onbewust of onwetend zijn tav. van dierenleed. Wereldwijd is er nu reeds andere expertise gevormd om diervriendelijk te rijden volgens de intrinsieke waarde van het dier, zonder bit of andere dwangmiddelen en onnatuurlijke houdingen, doorgedraven technieken binnen paardenkoersen en -spelen. Er is veel werk te doen, de petitie kan dit proces helpen opstarten!!! Hiervoor zijn heel veel handtekeningen nodig!!!

Nu op dit moment ligt de focus op de eerste 100 handtekeningen en de verdere verspreiding van de petitie aan het grote publiek en haar opinie. Wat zegt het grote publiek?

Tip bij het verspreiden van de petitie:
Deel in een open communicatie met je doelgroep, juist ook binnen de klassieke paardensport. Verandering vergt geduld en begrip om oude waarden en norm te transformeren. Betrek iedereen in zijn of haar visie en geef jouw frisse blik door waarom verandering nodig is.

De petitie zal afgeleverd worden aan de 2de Kamer van de Nederlandse regering.

Bedankt

Michèle
  • Perscontact: q.michele1@gmail.com
  • Idee/hulp: 'email hierboven ovv. 'Ik wil helpen!'

Gepost (Laatst bijgewerkt )
Dit als ongepast melden
Er is een fout opgetreden bij het uploaden van jouw bestanden en/of verslag.