Door verder te gaan accepteer je het privacybeleid van Avaaz. Hierin leggen we uit hoe we je gegevens beschermen en gebruiken.
Ik snap het
Oké
TVzender RTL5: Stop uitzending Nederlandse Trofeejager die olifant in Afrika gaat doden!!

1 hebben getekend. Op naar de
50 Ondertekenaars

Sluit

Je handtekening bevestigen

Avaaz.org beschermt je privacy en houdt je op de hoogte van deze en andere campagnes.
Deze petitie is gecreëerd door Karin N. en geeft niet per se de standpunten van de Avaaz-gemeenschap weer.
Karin N.
heeft deze petitie aangemaakt voor
TVzender RTL5

Het in beeld brengen van wreedheid en dat het absurd is om in deze tijd vanuit Nederland safarireizen te organiseren waarbij exotische dieren gedood worden is goed. Het op de voet volgen van een Nederlandse Trofeejager onder het mom dat er binnen de wet gehandeld wordt is onacceptabel. Dat kan ook anders RTL5! Wie wil er in godsnaam meereizen en in de buurt van een Trofeejager zijn, en hem filmen terwijl hij triomfantelijk een olifant schiet?? Hoe het ook gebracht wordt, dit is ons inziens alleen maar sensatie en voor de kijkcijfers, zoals altijd. Dus dit niet uitzenden, maar wel aan de kaak stellen op een andere wijze!

TVchannel RTL5 will broadcast a serie about the following of a Dutch trophyhunter. We think there is a better way of showing this is wrong! This is all about sensation and the precious ratings! Don't give a trophyhunter his own show please?? No matter how it was meanth, it is wrong!!

Klik hier om volledige text te zien
Gepost (Laatst bijgewerkt )
Dit als ongepast melden
Er is een fout opgetreden bij het uploaden van jouw bestanden en/of verslag.