Door verder te gaan accepteer je het privacybeleid van Avaaz. Hierin leggen we uit hoe we je gegevens beschermen en gebruiken.
Ik snap het
Oké
Wethouder Revis: Behoud van de Scheveningse Bosjes-Waterpartij-Westbroekpark

1 hebben getekend. Op naar de
50 Ondertekenaars

Sluit

Je handtekening bevestigen

Avaaz.org beschermt je privacy en houdt je op de hoogte van deze en andere campagnes.
Deze petitie is gecreëerd door Ellis P. en geeft niet per se de standpunten van de Avaaz-gemeenschap weer.
Ellis P.
heeft deze petitie aangemaakt voor
Wethouder Revis
dit plan vernietigd alles wat er mooi is in deze natuur. Betonpaden van 6 meter breed asfaltpaden van 4 meter breed. Alle bomen worden gekapt op de Scheveningseweg. 2/3 van t bos wordt verlicht daardoor zullen  alle uilen, buizerds, muisjes, alles, elk beestje zal verdwijnen uit deze fulltime kermis. Er moet een biertuin komen plastic fietszwanen in de Waterpartij enz enz. HELP dit plan te stoppen. Er is een heel goed alternatief:  een ecobrug tussen de Scheveningse Bosjes en de Waterpartij, een hele lange boogbrug (eco) over die verschrikkelijke Teldersweg. Deze weg is gevaarlijk, ongezond en zo lelijk. Teldersweg overdekken alle konijntjes, muisjes, vossen maar ook de mensen kunnen eindelijk eens veilig oversteken. Hiermee verbeter je de wereld niet met de kaalslag die de Gemeente wil. STOP REVIS!!!!

Gepost (Laatst bijgewerkt )
Dit als ongepast melden
Er is een fout opgetreden bij het uploaden van jouw bestanden en/of verslag.