Door verder te gaan accepteer je het privacybeleid van Avaaz. Hierin leggen we uit hoe we je gegevens beschermen en gebruiken.
Ik snap het
‘s Werelds grootste en meest efficiënte campagne-netwerk voor verandering

USCworld meemt het op tegen Coca Cola: Stop de leugens!

Deze petitie is in afwachting van goedkeuring door de Avaaz-gemeenschap
USCworld meemt het op tegen Coca Cola: Stop de leugens!

Waarom dit belangrijk is

Onze favoriete frisdrank Sprite is niet meer verkrijgbaar met de natuurlijke zoetstof Stevia, maar alleen nog met de omstreden, gevaarlijke chemische zoetstof Aspartaam.

Coca‐Cola, eigenaar van Sprite, geeft aan deze beslissing te hebben genomen om de gezondheid van de consument te bevorderen (minder suiker) maar Aspartaam is vele malen gevaarlijker. Op hun website geven ze allerlei argumenten voor de veiligheid van Aspartaam, maar onderstaand zijn onafhankelijke studies te vinden die het tegendeel aantonen.

Volgens wikipedia is Nederland het eerste land waar frisdrank alleen nog maar met chemische zoetstoffen beschikbaar is, en andere landen zullen volgen als het "een succes" blijkt.
Coca‐Cola Nederland weigerde via Twitter te reageren, en op een bericht via hun contactpagina hebben we tot op heden alleen een ontvangstbevestiging gezien. Tijd voor actie dus!

Teken de petitie als jij ook vindt dat Aspartaam niet in ons voedsel thuishoort, en deel deze petitie zo veel als je kan!

Do your homework:

Gepost Mei 2, 2017