PREFEITURA DO RIO DE JANEIRO: PELA PARALISAÇÃO DAS OBRAS DO AquaRio NO CAIS DO PORTO. GOVERNMENT STOP SEAQUARIUM IN RIO!

1 assinaram. Vamos chegar a
50 Apoiadores

Complete a sua assinatura

Esta petição foi criada por Cibele C. e pode não representar a visão da comunidade da Avaaz.
Cibele C.
começou essa petição para
PREFEITURA DO RIO DE JANEIRO

A VIDA MARINHA NÃO PODE SER CONFINADA A UM ESPAÇO MÍNIMO ONDE OS PEIXES FICAM DANDO VOLTAS PELO RESTO DE SUAS VIDAS.

Over 120 million invested to imprison animals in an aquarium. The 'new' aquarium in the city of Rio de Janeiro - Brazil - will have 25 tanks with eight thousand three hundred species of animals. These animals will be enslaved their whole lives to meet the entertainment needs of tourists and locals. The action is a partnership between the Brazilian government (Rio de Janeiro) with private companies such as Coca Cola. Most animals will be caught or bought in international trade; others will be exchanged with aquariums worldwide.

We cannot allow this. Say NO to this new sea prison.

Postado (Atualizado )