Door verder te gaan accepteer je het privacybeleid van Avaaz. Hierin leggen we uit hoe we je gegevens beschermen en gebruiken.
Ik snap het
Oké

Breng hoop naar Syrië

Zojuist stuurde één van de dappere burgerjournalisten van Avaaz in Syrië ons een dringende video-oproep. Onze gemeenschap is misschien de enige die hulp kan bieden aan Danny en zijn vrienden, voordat het volgende bloedbad zich aankondigt.

Op dit moment worden mannen, vrouwen en kinderen door het regime vermoord, en worden steden gebombardeerd. Rusland en China hebben internationale actie door de VN geblokkeerd, en gaven Assad daarmee een vrijbrief om door te gaan met zijn moordlustige praktijken om de Syrische Lente voorgoed te beëindigen. Maar Danny en de rest van de democratiebeweging zijn vastberadener dan ooit, en vragen ons daarom dringend om voortzetting van onze internationale solidariteit en steun.

Laten we duidelijk zijn -- terwijl ambassades sluiten, medische organisaties zich terugtrekken en journalisten moeten wijken, beschikt Avaaz als enige over het netwerk om medische voorraden en journalisten het land in te smokkelen, en beelden en informatie het land uit. Waar de VN hebben gefaald, kunnen wij vreedzame helden van de democratie als Danny helpen Assad van zijn troon te stoten. Ga naar de link om de oproep van Danny te bekijken en om te doneren, zodat we onze steun aan de Arabische Lente en burgerjournalisten voort kunnen zetten. Als er nu 20.000 leden doneren, kunnen we, vóór de volgende aanval, hulpgoederen naar de belegerde plaatsen sturen:

Geplaatst: 9 februari 2012

Vertel het verder

Klik om de tekst te kopiëren: