Door verder te gaan accepteer je het privacybeleid van Avaaz. Hierin leggen we uit hoe we je gegevens beschermen en gebruiken.
Ik snap het
Oké
HEROPEN DE PRIVE SAUNA- & WELLNESSCENTRA OP 1/02!

1 hebben getekend. Op naar de
50 Ondertekenaars

Sluit

Je handtekening bevestigen

Avaaz.org beschermt je privacy en houdt je op de hoogte van deze en andere campagnes.
Deze petitie is gecreëerd door Dieter K. en geeft niet per se de standpunten van de Avaaz-gemeenschap weer.
Dieter K.
heeft deze petitie aangemaakt voor
Belgische Federale Overheid
Heel wat sectoren krijgen klappen door de huidige lockdown. Er is echter 1 sector die VOLLEDIG ONTERECHT in deze klappen deelt en waarbij er ABSOLUUT GEEN RISICO bestaat op verspreiding, namelijk de PRIVE-SAUNA'S ! Wij willen dat dit onrecht stopt bij het OVERLEGCOMITE VAN 22/01 !

Marc Van Ranst:
Individuele sauna's of wellness-toestanden moeten wat mij betreft kunnen openen. Virologisch gezien heb je geen enkele reden om die gesloten te houden (De Morgen)

Tenslotte impliceert een privé sauna- / wellnesscenter dat je het bezoekt MET JE BUBBEL en er geen enkele andere bezoekers aanwezig zijn! Tussen elk verhuur is er, conform onze protocollen, een volledige schoonmaak én ontsmetting voorzien!

Wat het voor onze sector NOG PIJNLIJKER maakt is dat onze centra niet zomaar “op slot” kunnen bij een lockdown! Wij moeten zelfs personeel aan het werk houden om te blijven voldoen aan de strenge Vlarem-normen. Het doel van deze normen is net om ervoor te zorgen dat bacteriën en virussen GEEN ENKELE kans krijgen! Daarnaast vergt een privé sauna / wellnesscentra ook een forse investering die wij elke maand moeten aflossen. Deze worden door de steunmaatregelen verre van gedekt! Van de "bankenbazooka" is tegenwoordig nog maar weinig te merken! Proportioneel worden wij dus VEEL ZWAARDER GETROFFEN tijdens een lockdown.

Wij roepen de politiek op om EINDELIJK komaf te maken met dit ONRECHT tijdens het volgende overlegcomité en een absoluut veilige sector als de onze NU te heropenen! Hiervoor is enkel 5 minuten politieke wil nodig!

- BELGISCHE FEDERATIE VOOR PRIVE-SAUNA'S -

Gepost (Laatst bijgewerkt )
Dit als ongepast melden
Er is een fout opgetreden bij het uploaden van jouw bestanden en/of verslag.