Door verder te gaan accepteer je het privacybeleid van Avaaz. Hierin leggen we uit hoe we je gegevens beschermen en gebruiken.
Ik snap het
Oké
Bikepark Lido moet blijven!

1 hebben getekend. Op naar de
50 Ondertekenaars

Sluit

Je handtekening bevestigen

Avaaz.org beschermt je privacy en houdt je op de hoogte van deze en andere campagnes.
Deze petitie is gecreëerd door Jordy K. en geeft niet per se de standpunten van de Avaaz-gemeenschap weer.
Jordy K.
heeft deze petitie aangemaakt voor
Gemeente
Gemeente Waalwijk wilt aanstaande maandag Bike Park Lido sluiten! Dit betekent een einde aan een fantastische plek waar al jaren met hart en ziel door jongeren aan gewerkt wordt. Een plek waar jongeren in hun vrije tijd een sport beoefenen, en die plek ook helemaal zelf opgebouwd hebben.

Wij: Bikepark lido een fietspark wat inmiddels 4 jaar bestaat.
Plek: bmxers, dirt jumper, mountainbikers

Constateren : Ons bikepark is in 4 jaar tijd enorm gegroeid, alles is met de hand opgebouwd en we hebben er samen voor gezorgd om het tot een plek te maken die het nu heeft mogen zijn. Dit kan en mag niet verloren gaan!
Elke dag genieten er tientallen kinderen en jongeren van deze sportplek, deze plek zou nooit hetzelfde meer zijn.
Bikepark lido staat centraal aan; nieuwe vriendschappen, buiten sporten, en prachtige natuur, dit mag niet verloren gaan! en verzoeken Help ons en teken de petitie om in ieder geval het Bike Park Lido aan de Vijverlaan te behouden totdat wij samen met de gemeente een alternatief hebben gevonden om verder te kunnen kijken.

Gepost (Laatst bijgewerkt )
Dit als ongepast melden
Er is een fout opgetreden bij het uploaden van jouw bestanden en/of verslag.