Door verder te gaan accepteer je het privacybeleid van Avaaz. Hierin leggen we uit hoe we je gegevens beschermen en gebruiken.
Ik snap het
Oké
Pakketbezorger Rachid moet blijven!

1 hebben getekend. Op naar de
50 Ondertekenaars

Sluit

Je handtekening bevestigen

Avaaz.org beschermt je privacy en houdt je op de hoogte van deze en andere campagnes.
Deze petitie is gecreëerd door Anna B. en geeft niet per se de standpunten van de Avaaz-gemeenschap weer.
Anna B.
heeft deze petitie aangemaakt voor
PostNL
Vanmorgen komt Rachid de postbezorger langs. Hij was helemaal ontdaan. Rachid moet van zijn werkgever van Urk af. Bij PostNL zijn routes veranderd, wat betekent dat Rachid in Dronten moet gaan bezorgen. Rachid zou het ontzettend jammer vinden als hij van Urk af moet. Hij staat elke morgen met plezier op om naar zijn werk te gaan, en neemt soms zelf zijn kinderen mee om bij vriendinnetjes op Urk te laten spelen.

Rachid heeft geprobeerd om bij een andere pakketdienst aan de slag te gaan om zo op Urk te kunnen blijven. Dit leek te lukken, maar helaas blijkt er in zijn huidige contract bij PostNL te staan dat hij niet hij een andere werkgever binnen de branche mag werken.

Het laatste hulpmiddel om Rachid op Urk te houden is om petitie aan te tekenen bij PostNL. Hier heeft heeft hij jullie hulp bij nodig! Via de onderstaande link kunnen jullie een compliment achterlaten voor Rachid, met daarin beschreven dat hij op Urk moet blijven.

Zouden dit allemaal willen doen, en het bericht door willen sturen? Want zo’n topper van een postbezorger kunnen we toch niet missen hier op Urk

Gepost (Laatst bijgewerkt )
Dit als ongepast melden
Er is een fout opgetreden bij het uploaden van jouw bestanden en/of verslag.