Door verder te gaan accepteer je het privacybeleid van Avaaz. Hierin leggen we uit hoe we je gegevens beschermen en gebruiken.
Ik snap het
Oké
Red het beheer van Dierenpark Veronica!

1 hebben getekend. Op naar de
50 Ondertekenaars

Sluit

Je handtekening bevestigen

Avaaz.org beschermt je privacy en houdt je op de hoogte van deze en andere campagnes.
Deze petitie is gecreëerd door Arjan V. en geeft niet per se de standpunten van de Avaaz-gemeenschap weer.
Arjan V.
heeft deze petitie aangemaakt voor
Stichting Dierenpark Veronica
Wij, de burgers van Gemeente Meierijstad, woonachtig in Schijndel en omstreken, vooral op de Boschweg, hebben te horen gekregen dat na 41 jaar het beheer van het Dierenpark Veronica te Schijndel 'afgenomen' wordt van de Familie Bos.
Zonder enige 'valide' reden worden deze fantastische vrijwilligers, waarvan Alex Bos nog recentelijk onderscheiden is met een Koninklijke onderscheiding voor zijn bewezen diensten voor het welzijn van deze dieren, de dupe van deze absurde beslissing van de Stichting. Na meer dan 40 jaar wordt om onverklaarbare reden deze beslissing genomen. Wij zijn boos en wij pikken dit niet. Wij willen dat de Stichting Dierenpark Veronica dit besluit terug draait. Onderteken deze petitie om te zorgen dat dit niet zomaar kan gebeuren!

Gepost (Laatst bijgewerkt )
Dit als ongepast melden
Er is een fout opgetreden bij het uploaden van jouw bestanden en/of verslag.