Door verder te gaan accepteer je het privacybeleid van Avaaz. Hierin leggen we uit hoe we je gegevens beschermen en gebruiken.
Ik snap het
Oké
Uitstellen Studio 100 Rewind Party

1 hebben getekend. Op naar de
50 Ondertekenaars

Sluit

Je handtekening bevestigen

Avaaz.org beschermt je privacy en houdt je op de hoogte van deze en andere campagnes.
Deze petitie is gecreëerd door Orly V. en geeft niet per se de standpunten van de Avaaz-gemeenschap weer.
Orly V.
heeft deze petitie aangemaakt voor
Tickethouders Studio 100 Rewind Party
Wij vragen uitstel voor de Rewind Party!

Omdat we zonder coronamaatregelen willen losgaan op Spring en andere jeugdsentimentele toppers, vragen we aan Studio 100 om de Rewind Party te verplaatsen naar een datum in 2022, waarop we ten volle kunnen genieten van de muziek van vroeger. Al zittend met een mondmasker de lyrics van Spring meekwelen is niet het beeld dat we voor ogen hadden toen we tickets kochten. Voor werkende mensen met staanplaatsen werd er een nieuwe datum voorzien, op maandag 6 december. Velen kunnen dan niet gaan, wegens werk of andere redenen. Daar komt nog eens bij dat die mensen zitplaatsen kregen en geen mogelijkheid kregen om zelf de plaatsen te kiezen, met als gevolg bijna 6.000 ontevreden klanten. Do better, Studio 100!

Gepost (Laatst bijgewerkt )
Dit als ongepast melden
Er is een fout opgetreden bij het uploaden van jouw bestanden en/of verslag.