La comunidad global en línea más grande y efectiva en generar cambio social

Alcalde de Vigo: Que derribe o edificio do Jonathan en Samil e recupere esta zona da praia

Por qué es importante

Tanto a dirección xeral de Costas como o Plan xeral de Vigo, Galicia, contemplan a eliminación de todos os usos privados e de ocio existentes sobre as antigas dunas da praia de Samil que foron urbanizadas entre os anos 1970-90, producindo graves prexuízos medioambientais e unha degradación do areal que fai perigar mesmo o seu futuro.

A finalización da concesión do restaurante As Dornas e o seu recente derribo, non virá acompañado do aumento da superficie da praia, senon que se fará unha incoherente zona verde. Sorprendentemente, a concesión recentemente rescatada do edificio do antigo Jonathan, situado no centro da praia, quere ser agora renovada por un período de 30 anos, hipotecando, desa maneira, a posibilidde de rexeneración prevista no planeamento. Non existe ningun motivo, agás intereses privados incompatibles, neste caso, co interese xeral e de sostibilidade ambiental, para esta nova concesión.

O fin da concesión do Jonathan, por falecemento da súa concesionaria, abre unha oportunidade de recuperar esta parte do Areal que, coa medida posta en marcha -e xa publicada- de reprivatizar este espazo, non será posible.
Pódese lér a argumentación completa da nosa petición neste enlace: http://vigoblog.blogspot.com.es/2014/06/a-nova-concesion-do-jonathan-en-samil.html

Queremos que se anule a convocatoria do Concurso de Concesión por 30 anos, que -como se fixo co restaurante As Dornas- se derribe o edificio do antigo Jonathan e que se redacte e execute un proxecto de rexeneración parcial das dunas da praia de Samil (non de reurbanización con "zona verde") para as áreas liberadas de usos privados correspondentes ás parcelas ocupadas polos dous antigos restaurantes citados.

Queremos que se cumpra o previsto no PXOM vixente, iniciando as fases parciais de execución que son xa posibles do proxecto integral redactado pola Dirección Xeral de Costas do Ministerio de Medio Ambiente.

Se estás de acordo e queres recuperar a nosa praia de Samil, evitando operacións especulativas que hipotequen o seu futuro, pedímosche que asines a nosa petición.

Publicado Junio 21, 2014
Denunciar esto como inapropiado