Door verder te gaan accepteer je het privacybeleid van Avaaz. Hierin leggen we uit hoe we je gegevens beschermen en gebruiken.
Ik snap het
Oké
Stop de bomenkap op Anna's Hoeve

6,177 hebben getekend. Op naar de   7,500
6,177 Ondertekenaars

Sluit

Je handtekening bevestigen

Door verder te gaan ga je ermee akkoord e-mails van Avaaz te ontvangen. In ons privacybeleid leggen we uit hoe we je gegevens beschermen en gebruiken. Je kunt je op elk moment uitschrijven.
Deze petitie is gecreëerd door wij hebben al 6171 handtekeningen mail me e. en geeft niet per se de standpunten van de Avaaz-gemeenschap weer.
wij hebben al 6171 handtekeningen mail me e.
heeft deze petitie aangemaakt voor
Gemeente Hilversum, Provincie Noord Holland, Rijksoverheid
Begin november begint op Anna's Hoeve de bomenkap zodat de 850 meter lange kronkelweg die er nu ligt vervangen wordt door een 2200 meter lange weg een paar 100 meter verderop en een natuurbrug. Duizenden, bijna 100-jarige bomen zullen worden weggehaald. Stop dit idiote project.

Wij, inwoners van Hilversum en omstreken constateren dat begin oktober duizenden bomen op Anna's Hoeve zullen worden omgekapt ten behoeve van een nieuwe natuurbrug en een nieuwe weg die bijna drie keer zolang zal worden als de huidige weg. en verzoeken de bomenkap niet te beginnen en de nieuwe weg over Anna's Hoeve niet aan te leggen.
Dit als ongepast melden
Er is een fout opgetreden bij het uploaden van jouw bestanden en/of verslag.