Door verder te gaan accepteer je het privacybeleid van Avaaz. Hierin leggen we uit hoe we je gegevens beschermen en gebruiken.
Ik snap het
Oké
een sociale / betaalbare kringloopwinkel voor de minima in Eindhoven

1 hebben getekend. Op naar de
50 Ondertekenaars

Sluit

Je handtekening bevestigen

Avaaz.org beschermt je privacy en houdt je op de hoogte van deze en andere campagnes.
Deze petitie is gecreëerd door Dwaalhaas E. en geeft niet per se de standpunten van de Avaaz-gemeenschap weer.
Dwaalhaas E.
heeft deze petitie aangemaakt voor
Stichting Dwaalhaas
Ik wil een betaalbare kringloopwinkel + ( Leefmuseum) starten waar gekregen spullen ( aan mensen met een minimum inkomen ) verkocht worden tegen een vrijwillige donatie in de fooienpot, tevens moet deze zelfde ruimte plaats bieden voor creativiteit en ontwikkeling in al zijn vormen, dit dmv oa de gekregen spullen, oa, meubels mogen "gepimpt" worden en gekregen schilderijen kunnen worden overgeschilderd enz enz behalve een betaalbare kringloopwinkel moet het uiteindelijk ook een plaats worden waar mensen elkaar kunnen ontmoetten, dagbesteding hebben en welvaartsresten kunnen recyclen ( hergebruiken ) en dit alles op basis van non-profit en vrijwillig - het enige dat de stichting nodig heeft is ruimte ....vandaar vraag ik je teken deze petitie en deel hem met zoveel mogelijk mensen
Gepost (Laatst bijgewerkt )
Dit als ongepast melden
Er is een fout opgetreden bij het uploaden van jouw bestanden en/of verslag.