Door verder te gaan accepteer je het privacybeleid van Avaaz. Hierin leggen we uit hoe we je gegevens beschermen en gebruiken.
Ik snap het
Oké
Terugwerkende kracht code 80 voor A2 motorrijder (2013-2017)

1 hebben getekend. Op naar de
50 Ondertekenaars

Sluit

Je handtekening bevestigen

Avaaz.org beschermt je privacy en houdt je op de hoogte van deze en andere campagnes.
Deze petitie is gecreëerd door Rowan E. en geeft niet per se de standpunten van de Avaaz-gemeenschap weer.
Rowan E.
heeft deze petitie aangemaakt voor
Minister van Nieuwenhuizen-Wijbenga
Wij... de motorrijders met een behaald A2 rijbewijs tussen 2013-2017, motorrijders en motorliefhebbers constateren dat het voor 19 januari 2013 nog mogelijk was voor motorrijders om direct hun A rijbewijs te behalen en na 1 december 2017 werd het A2 rijbewijs met code 80 in het leven geroepen. Voor de motorrijders die hun A2 rijbewijs tussen deze tijd hebben behaald is het zo dat deze nogmaals een praktijkexamen moeten doen om een A rijbewijs te behalen, echter hebben deze motorrijders al minimaal 2,5 jaar hun A2 rijbewijs met de nodige rij ervaring.

En wij verzoeken om de A2 regeling tussen bovengenoemde datums te herzien en ik vraag u of deze motorrijders alsnog mee kunnen met de code 80 regeling (waarbij de code vervalt bij het opnieuw aanvragen van een rijbewijs 2 jaar na het behalen van het A2 rijbewijs). Dit zou inhouden dat deze motorrijders (welke hun A2 rijbewijs al tussen de 2,5 jaar en 7 jaar bezitten) bij het opnieuw aanvragen van een rijbewijs automatisch over kunnen naar een A rijbewijs.

Gepost (Laatst bijgewerkt )
Dit als ongepast melden
Er is een fout opgetreden bij het uploaden van jouw bestanden en/of verslag.