Entendido
Ajuntament de Girona: La Montfollet no es toca: garantim el funcionament de la biblioteca.

1 han firmado. Lleguemos a
50 Firmantes

Completa tu firma

Esta petición ha sido creada por Enric P. y no necesariamente representa la opinión de la comunidad de Avaaz
Enric P.
creó esta petición para
Ajuntament de Girona
La Biblioteca Montfollet , ubicada a l’Escola Pública Montfalgars del barri de Santa Eugènia de Ter de Girona, es va inaugurar el 2008 com a Biblioteca Oberta al barri fruit de les accions coordinades i desenvolupades pels plans integrals i comunitaris (Pla de Barris, PuntEdu, Pla Educatiu i Entorn i Pla Educació i Convivència), que intervenien llavors al barri Santa Eugènia i Can Gibert.

Des del 4 de Maig de 2012 , la dinamització de la Biblioteca Montfollet es finança a través d’un conveni amb l’Ajuntament de Girona. Però el passat 6 de maig de 2016 se’ns va comunicar que l’Ajuntament deixarà de prestar el suport de 16.000€/any el curs vinent, i es desvincularà la Biblioteca Montfollet del Servei de Biblioteques Municipal.
Tot i això, se’ns ha proposat que ens presentem a una subvenció municipal de 4.000€/any . Una oferta, però, que en la pràctica vindria a suposar el tancament de la Biblioteca Montfollet tal com la coneixem actualment.

Des de la C oordinadora d’Ampes de SE-SN , que inclou les ampes de les escoles Dalmau Carles, Santa Eugènia, Mare
de Deu del Mont, Cassià Costal i Montfalgars, —la resta d’escoles implicades no han pogut ser consultades encara—, volem manifestar el nostre desacord més profund amb aquesta decisió unilateral de posar fi a un projecte educatiu de ciutat, que deixa desatesa aquesta zona del barri, i per la qual no se’ns ha donat cap justificació més enllà d’un canvi de direcció política i la manca d’arguments objectius per defensar
el projecte.

Publicado (Actualizado )