J'ai compris
Appel à la destitution de Rajoelina

1 personnes ont signé. Allons jusqu'à
50 soutiens

Finaliser votre signature

En continuant, vous acceptez de recevoir les courriels d'Avaaz. Notre Politique de confidentialité protège vos données et explique comment elles peuvent être utilisées. Vous pouvez vous désinscrire à tout moment. Si vous avez moins de 16 ans, demandez l'accord de votre responsable légal.
Cette pétition a été lancée par Christiane R. et ne représente peut-être pas un positionnement d'Avaaz
Christiane R.
a lancé une pétition à destination de
Haute Cour de la Justice et la Haute Cour Constitutionnelle de Madagascar
Frantsay ankehitriny no mitondra an'i Madagasikara. Io fifanipahan'ny tombontsoa ateraky ny fizakan-dRajoelina ny zom-pirenena frantsay io dia mitory fa very tanteraka ny fiandrianam-pirenena sy ny haja ary ny toeran'ny Firenena Malagasy eo emin'ny sehatra iraisampirenena.
Amin'ny mahafiloha faratampon'ny foloalindahy, sy amin'ny mahatoloon'andraikitra voalohany ny fiarovam-pirenena sy ny fandalàna ny Lalam-panorenana azy, dia tsy azo eritreretina mihitsy ny mbola hijanonan-dRajoelina vazaha an'izany toerana izany. Ankoatry ny ota fady maro isan-karazany nataony ka nahavery hasina ny Tanindrazana Dia ity lainga nataony nanafenany ny marina ity dia tena famadihan-tanindrazana tanteraka, ary mendriky ny sazy faran'izay henjana indrindra araky ny voalazan'ny Lalàna manan-kery.
Izahay, vahoaka Malagasy, izay voafitaka noho ity lainga sy ity famadihan-tanindrazana ity dia manohitra tanteraka ny mbola fijanonan-dRajoelina eo amin'ny fitondrana. Tsy tokony hotantanany na hokasihiny akory na kely aza ny raharaham-pirenana fa tsy ananany alàlana na kely aza, ankoatry ny tsy fahaizany ninoninona.
Voararan'ny lalàna ao Madagasikara ankehitriny ny maneho hevitra andalambe hahafahanay vahoaka maneho ny hatezaranay, sy ny fitakianay ny fialàny ka nahatonga anay hanao izao sonia izao satria very fanindroany indray ny fahaleovantenan'i Madagasikara ary niverina eo ampelatanan'ny mpanjana-tany.
Miantso ny Fitsarana avo momba ny Lalam-panorenana sy ny Fitsarana avo handray andraikitra hanesorana an-dRajoelina tsy ho filoha intsony.
#madagascar
Madagascar est dirigé par un français. Le conflit d'intérêts engendré par cette nationalité française de Rajoelina est en évidence une perte totale de la souveraineté et de la crédibilité de Madagascar sur le plan international.En tant que Chef suprême des armées et le Garant de la Constitution, le statut de Rajoelina est totalement remis en cause.Ce mensonge de plus est une haute trahison vis à vis de la Nation et mérite la peine la plus lourde que les Lois de la République ont prévues.
Nous, peuple malgache, victime de cette mascarade et de cette trahison conteste vivement le maintien de Rajoelina au pouvoir. Il n'a pas sa place sur la gestion de Madagascar et encore moins dans les affaires internes nationales et internationales. Il n'a déjà pas les compétences et encore moins l'autorisation.
Depuis 14 ans, il est interdit à Madagascar de manifester pour démontrer nos mécontentements et notre contestation, c'est pourquoi on a fait circuler cette pétition pour exprimer notre colère d'avoir perdu une deuxième fois notre indépendance avec un étranger au pouvoir.
Que la Haute Cour de la Justice et la Haute Cour Constitutionnelle fassent leur travail d'arrêter Rajoelina pour ne plus être à la tête de l'État malgache.
Publiée (Mis à jour )