Door verder te gaan accepteer je het privacybeleid van Avaaz. Hierin leggen we uit hoe we je gegevens beschermen en gebruiken.
Ik snap het
Oké
De Kelderklasse maakt een vuist tegen racisme!

503 hebben getekend. Op naar de   750
503 Ondertekenaars

Sluit

Je handtekening bevestigen

Door verder te gaan ga je ermee akkoord e-mails van Avaaz te ontvangen. In ons privacybeleid leggen we uit hoe we je gegevens beschermen en gebruiken. Je kunt je op elk moment uitschrijven.
Deze petitie is gecreëerd door Fanreach B. en geeft niet per se de standpunten van de Avaaz-gemeenschap weer.
Fanreach B.
heeft deze petitie aangemaakt voor
Amateurteams door het hele land
Met deze petitie willen wij als De Kelderklasse de het Nederlands amateurvoetbal vertegenwoordigen in de strijd tegen racisme. Teken je deze petitie, dan neem je als team een voorbeeld aan Excelsior tijdens de wedstrijd tegen FC Den Bosch en verlaat je het veld bij ieder teken van racisme, in welke vorm dan ook. Laat het nu eens afgelopen zijn met de hokjes gescheiden door huidskleur en afkomst. Maak een vuist tegen racisme en drink een biertje op gelijkheid! Genoeg is genoeg!
Geplaatst: 21 november 2019 (Laatst bijgewerkt: 24 november 2019)
Dit als ongepast melden
Er is een fout opgetreden bij het uploaden van jouw bestanden en/of verslag.