Door verder te gaan accepteer je het privacybeleid van Avaaz. Hierin leggen we uit hoe we je gegevens beschermen en gebruiken.
Ik snap het
Oké
Geef Sofie Voncken haar medicatie terug!

28,577 hebben getekend. Op naar de   30,000
28,577 Ondertekenaars

Sluit

Je handtekening bevestigen

Door verder te gaan ga je ermee akkoord e-mails van Avaaz te ontvangen. In ons privacybeleid leggen we uit hoe we je gegevens beschermen en gebruiken. Je kunt je op elk moment uitschrijven.
Deze petitie is gecreëerd door Karin Cornitensis K. en geeft niet per se de standpunten van de Avaaz-gemeenschap weer.
Karin Cornitensis K.
heeft deze petitie aangemaakt voor
Belgische rechtstaat.,
Maggie de Block.
Geef sofie haar medicatie terug, Sofie had al jaren geleden overleden moeten zijn, maar haar ouders gaven niet op. Opgegeven door de medische wetenschap, ze had 50 epileptische aanvallen op een dag. Maar helaas, ze is een crimineel, net als haar ouders en veel patiënten die medische cannabis gebruiken. Artikel 1 van de mensenrechten, we hebben recht op zelfbeschikking. Wat zou jij doen als je opgegeven bent, legaal sterven of illegaal leven? Haal Cannabis uit het strafrecht.
Geplaatst: 17 april 2018 (Laatst bijgewerkt: 3 januari 2020)
Dit als ongepast melden
Er is een fout opgetreden bij het uploaden van jouw bestanden en/of verslag.