Door verder te gaan accepteer je het privacybeleid van Avaaz. Hierin leggen we uit hoe we je gegevens beschermen en gebruiken.
Ik snap het
Oké
Onze geliefde Toko Mitra MOET blijven!!!!!

1 hebben getekend. Op naar de
50 Ondertekenaars

Sluit

Je handtekening bevestigen

Avaaz.org beschermt je privacy en houdt je op de hoogte van deze en andere campagnes.
Deze petitie is gecreëerd door Rachel V. en geeft niet per se de standpunten van de Avaaz-gemeenschap weer.
Rachel V.
heeft deze petitie aangemaakt voor
Gemeente Utrecht
Onze geliefde toko mitra in het hart van onze binnenstad moet na 32 jaar op deze plek te hebben gezeten noodgedwongen sluiten in augustus 2019. De verhuurder heeft het pand opgezegd om te verhuren voor andere doeleinden. De 70-jarige eigenaar heeft tevergeefs gezocht naar een andere plek en moet nu noodgedwongen zijn zaak sluiten. Personeel wat zonder werk komt te zitten. Een goedlopende zaak waar verschillende doelgroepen graag bijeen komen voor het heerlijke eten, een praatje een echte ontmoetingsplek  voor jong en oud. Mensen genieten er van de rust en ondertussen word er heerlijk Indonesisch gegeten.

Willen jullie mij helpen om zoveel mogelijk mijn mening te delen, zodat deze geliefde Toko mitra in het hart van onze stad mag en kan blijven.

Heel hartelijk dank,

Rachel van de Pol

doeleinden.
Gepost (Laatst bijgewerkt )
Dit als ongepast melden
Er is een fout opgetreden bij het uploaden van jouw bestanden en/of verslag.