Door verder te gaan accepteer je het privacybeleid van Avaaz. Hierin leggen we uit hoe we je gegevens beschermen en gebruiken.
Ik snap het
Oké
Kabinet: Anti-drinkbeugel kan niet door de beugel

28,580,377 hebben getekend. Op naar de   0
28,580,377 Ondertekenaars

Sluit

Je handtekening bevestigen

Avaaz.org beschermt je privacy en houdt je op de hoogte van deze en andere campagnes.
Deze petitie is gecreëerd door Priscilla N. en geeft niet per se de standpunten van de Avaaz-gemeenschap weer.
Priscilla N.
heeft deze petitie aangemaakt voor
Kabinet
De anti-drinkbeugel is een extreme vorm van dierenmishandeling en onderdrukking. Ieder levend wezen wil graag een moederrol op zich nemen zodra haar baby geboren is, de baby voeden is daarvan eerste prioriteit. Alleen dit recht wordt deze dieren ontnomen door hun baby's een anti-drinkbeugel om te doen, met als gevolg een vreselijk tafereel van een baby die wil drinken maar een moeder die haar baby weg moet schoppen omdat het drinken haar pijn doet! Of bij een neusflap een kalf dat wil drinken maar dit onmogelijk kan. Kunt u zich de verwarring van beide voorstellen? Kunt u zich voorstellen wat voor een onthechting dit teweegbrengt voor moeder en kind..
Ik hoop dat mensen zich kunnen inleven, dat dit een stap te ver is in de zuivel industrie, die geld boven de belangen, rechten en gevoelens van dieren zet! Geen enkel dier zou op deze manier behandeld mogen worden! Ik pleit daarom dus ook voor een verbod op de anti-drinkbeugel.
Geplaatst: 28 juli 2018 (Laatst bijgewerkt: 22 augustus 2020)
Dit als ongepast melden
Er is een fout opgetreden bij het uploaden van jouw bestanden en/of verslag.