Door verder te gaan accepteer je het privacybeleid van Avaaz. Hierin leggen we uit hoe we je gegevens beschermen en gebruiken.
Ik snap het
Oké
Deze petitie is gesloten
Martin Schulz, Chairman of the European Parliament: #SOSDunkirk - Help the people there!

Deze petitie is gesloten
50 Ondertekenaars

Fran D.
heeft deze petitie aangemaakt voor
Martin Schulz, Voorzitter van het Europees Parlement
*** ENGLISH VERSION BELOW ***
Sinds het regenweer begin januari is de situatie in het kamp Grande Synthe bij Duinkerke desastreus. Mensen leven in modder, tussen afval en worden ziek. De plaatselijke autoriteiten laten niet toe dat er tenten gezet worden of shelters tegen de regen, mensen hebben geen onderdak en van zodra het vriest zullen er doden vallen. Er zijn 2500 mensen in het kamp waaronder 200 kinderen en babies!
Vele vluchtelingen willen naar UK, sommigen willen naar andere landen. Help hen om weg te geraken uit Duinkerke en vraag te plaatselijke autoriteiten om ondertussen werk te maken van leefbare omstandigheden zodat er geen doden hoeven te vallen als het begint te vriezen!
Wil je meer doen, dien dan ook klacht in bij de Europese Commissie!

***ENGLISH***
TO SIGN FOR UK CHOOSE VERENIGD KONINKRIJK AS COUNTRY/LANDTO SIGN FOR USA CHOOSE VERENIGDE STATEN
Since it started to rain early January the situation in the camp Grande Synthe at Dunkirk is disastrous. People live in mud, between waste and are getting ill. The local authorities do not allow us to put tents or shelters, people have no shelter and as soon as it starts freezing, people will die. There are 2500 people in the camp, including 200 children and babies!
Many refugees want to go to the UK, some want to go to other countries. Help them to get out from Dunkirk and ask local authorities to work on livable conditions in the meantime so that nobody needs to die when it starts to freeze!

Do you want to do more? Than file a complaint at the European Commission too!
Gepost (Laatst bijgewerkt )
Dit als ongepast melden
Er is een fout opgetreden bij het uploaden van jouw bestanden en/of verslag.