Door verder te gaan accepteer je het privacybeleid van Avaaz. Hierin leggen we uit hoe we je gegevens beschermen en gebruiken.
Ik snap het
Bescherm ons Krimpenerhout!

1 hebben getekend. Op naar de
50 Ondertekenaars

Sluit

Je handtekening bevestigen

Avaaz.org beschermt je privacy en houdt je op de hoogte van deze en andere campagnes.
Deze petitie is gecreëerd door Bescherm K. en geeft niet per se de standpunten van de Avaaz-gemeenschap weer.
Bescherm K.
heeft deze petitie aangemaakt voor
Alle inwoners van de Krimpenerwaard en omgeving.
De Groenalliantie is de mogelijkheid aan het verkennen om in ons Krimpenerhout 120 ecolodges te plaatsen. Zij willen dit doen door een groot stuk van de natuur in het Krimpenerhout weg te halen. En hiermee het leefgebied van planten en dieren te verwoesten. Hierbij wordt de rust verstoord voor zowel mens als dier. Een ontzettend groot wandelgebied zou worden opgeofferd waar onder andere reeën, ijsvogeltjes en de roerdomp leven, maar ook de rust bij de surfplas zal er niet meer zijn, wat juist een favoriete ontspanningsplek is voor zowel jong als oud uit de omliggende gemeenten. Wij vragen u de petitie te ondertekenen als u ook vindt dat dit mooie natuurgebied behouden moet worden.
Alvast bedankt voor uw steun.
Gepost (Laatst bijgewerkt )
Dit als ongepast melden
Er is een fout opgetreden bij het uploaden van jouw bestanden en/of verslag.