Door verder te gaan accepteer je het privacybeleid van Avaaz. Hierin leggen we uit hoe we je gegevens beschermen en gebruiken.
Ik snap het
Oké
Skatebaan Wijk aan Zee

1 hebben getekend. Op naar de
50 Ondertekenaars

Sluit

Je handtekening bevestigen

Avaaz.org beschermt je privacy en houdt je op de hoogte van deze en andere campagnes.
Deze petitie is gecreëerd door Siep D. en geeft niet per se de standpunten van de Avaaz-gemeenschap weer.
Siep D.
heeft deze petitie aangemaakt voor
Bewoners IJmond
Ik ben Siep, ik ben tien jaar en zou super graag een skatebaan willen in Wijk aan Zee zodat ik met m’n vrienden kan skaten en kunnen oefenen op onze skills en plezier maken!! Oh en dit is wat mijn moeder er nog van vindt :)

De komst van een skatebaan in Wijk aan Zee  zou prachtig aansluiten op de al bestaande surfcultuur, brengt dynamiek in het straatbeeld en symboliseert een vrijheidsideaal waarmee velen zich kunnen identificeren! Het biedt de mogelijkheid om mensen van verschillende leeftijden, culturen
en lagen van de bevolking samen te brengen voor een positief gemeenschappelijk doel. Dit draagt bij aan een gedeeld verantwoordelijkheidsgevoel en bovenal biedt een skatebaan de kans om op een sportieve manier met elkaar in contact te komen en bevorderd het een gezonde lichaamsbeweging en behoudt van een goede gezondheid!

De moeder van Siep :)

Gepost (Laatst bijgewerkt )
Dit als ongepast melden
Er is een fout opgetreden bij het uploaden van jouw bestanden en/of verslag.