Door verder te gaan accepteer je het privacybeleid van Avaaz. Hierin leggen we uit hoe we je gegevens beschermen en gebruiken.
Ik snap het
Oké
Stop bouw megastallen Gemert

3,565 hebben getekend. Op naar de   5,000
3,565 Ondertekenaars

Sluit

Je handtekening bevestigen

Door verder te gaan ga je ermee akkoord e-mails van Avaaz te ontvangen. In ons privacybeleid leggen we uit hoe we je gegevens beschermen en gebruiken. Je kunt je op elk moment uitschrijven.
Deze petitie is gecreëerd door Danielle Van D. en geeft niet per se de standpunten van de Avaaz-gemeenschap weer.
Danielle Van D.
heeft deze petitie aangemaakt voor
Burgers
Stop bouw van de stallen aan de Rooije Hoefsedijk 41 in Gemert. De megastallen vormen een bedreiging voor de volksgezondheid, zijn extreem dieronvriendelijk en vormen een grote belasting op ons toch al bevuilde leefgebied. De stikstofnorm kan niet worden gewaarborgd en het toch al enorme mestoverschot wordt enkel groter. De beloofde verbetering door de te plaatsen filters is op zijn zachtst gezegd zeer twijfelachtig en biedt onvoldoende waarborg voor de volksgezondheid. Het dierenleed in dergelijke stallen is enorm! Dit moeten we als Gemertenaren niet willen!!! Teken deze petitie tegen de bouw van megastallen.
Geplaatst: 29 juni 2020 (Laatst bijgewerkt: 4 juli 2020)
Dit als ongepast melden
Er is een fout opgetreden bij het uploaden van jouw bestanden en/of verslag.