Door verder te gaan accepteer je het privacybeleid van Avaaz. Hierin leggen we uit hoe we je gegevens beschermen en gebruiken.
Ik snap het
Oké
Stop bouw megastallen Gemert

1 hebben getekend. Op naar de
50 Ondertekenaars

Sluit

Je handtekening bevestigen

Avaaz.org beschermt je privacy en houdt je op de hoogte van deze en andere campagnes.
Deze petitie is gecreëerd door Danielle V. en geeft niet per se de standpunten van de Avaaz-gemeenschap weer.
Danielle V.
heeft deze petitie aangemaakt voor
Burgers
Bedankt voor het ondertekenen van de petitie Stop Megastallen Gemert! Achter de schermen, wat voor u uiteraard niet zichtbaar was, hebben we hard gewerkt. We hebben gesprekken gehad met diverse politieke partijen in Gemert om uw en onze zorgen te uiten. Op (datum horen we nog, hopelijk 16 sept) zullen wij de petitie aanbieden aan de gemeenteraad. Hoe meer mensen aanwezig tijdens de overhandiging, hoe sterker ons standpunt en hoe daadkrachtiger het moment van overdracht. We nodigen u daarom van harte uit op het Ridderplein 1 te Gemert om ons verhaal kracht bij te zetten.

Stop bouw van de stallen aan de Rooije Hoefsedijk 41 in Gemert. De megastallen vormen een bedreiging voor de volksgezondheid, zijn extreem dieronvriendelijk en vormen een grote belasting op ons toch al bevuilde leefgebied. De stikstofnorm kan niet worden gewaarborgd en het toch al enorme mestoverschot wordt enkel groter. De beloofde verbetering door de te plaatsen filters is op zijn zachtst gezegd zeer twijfelachtig en biedt onvoldoende waarborg voor de volksgezondheid. Het dierenleed in dergelijke stallen is enorm! Dit moeten we als Gemertenaren niet willen!!! Teken deze petitie tegen de bouw van megastallen.
Gepost (Laatst bijgewerkt )
Dit als ongepast melden
Er is een fout opgetreden bij het uploaden van jouw bestanden en/of verslag.