Door verder te gaan accepteer je het privacybeleid van Avaaz. Hierin leggen we uit hoe we je gegevens beschermen en gebruiken.
Ik snap het
Oké
HOV: Wel de lasten niet de lusten!

1 hebben getekend. Op naar de
50 Ondertekenaars

Sluit

Je handtekening bevestigen

Avaaz.org beschermt je privacy en houdt je op de hoogte van deze en andere campagnes.
Deze petitie is gecreëerd door J. G. en geeft niet per se de standpunten van de Avaaz-gemeenschap weer.
J. G.
heeft deze petitie aangemaakt voor
B&W en de gemeenteraad van Den Haag en van Leidschendam-Voorburg
Update mei 2023: 30 mei 19:30 uur staan de 2 tramlijnen van de HOV-verbinding op de agenda van de gemeenteraad van Leidschendam-Voorburg. Nu komt het er op aan:  Luisteren het college van B&W en de gemeenteraad naar de argumenten van haar inwoners? Of dendert de sneltram gewoon door...? Help dus mee, en teken vandaag nog de petitie:

Wij vragen de gemeente Den Haag en de gemeente Leidschendam-Voorburg om:
  • Belanghebbenden en inwoners van Leidschendam-Voorburg daadwerkelijk invloed te geven bij de planning van deze OV-lijn.
  • Serieus naar andere tracés te kijken. Waaronder het alternatief door het hart van de Binckhorst, over de Binckhorstlaan/Zonweg/Regulusweg (T2) (alleen Voorburgse tak) met kopstation bij gebouw de Haagse Arc
  • In te zien dat de tak van het   voorkeurstracé richting Rijswijk (over de Voorburgse Binckhorstlaan) meer nadelen dan voordelen heeft, zie er dus van af . De ruimte ontbreekt
  • De westkant van onze gemeente bereikbaar te houden en de Geestburg (en/of de Broekslootburg?) niet af te sluiten voor doorgaand autoverkeer
  • Te bevestigen dat de (oude) lijn 10, d.w.z. het trace Pr. Mariannelaan (T4) al eerder terecht is afgevallen in dit proces
  • Opa’s veldje (en omgeving), Scouting Livingstone-Miriam, Huygens Hofwijck en de Broeksloot zone te laten zoals ze nu zijn.
 Wanneer een tracé over Opa’s veldje en de Huygenstraverse toch onvermijdelijk blijkt, het tracé dan maximaal in te passen. En dat wil zeggen ondergronds.
Tot ziens 16 mei om 19:00 uur op de binnenplaats (petitie)
16 mei om 19:30 uur start de vergadering (raadzaal van Huize Swaensteyn)
30 mei 19:30 (vergadering hele gemeenteraad raadzaal van Huize Swaensteyn)
Nu komt het er op aan!

Gepost (Laatst bijgewerkt )
Dit als ongepast melden
Er is een fout opgetreden bij het uploaden van jouw bestanden en/of verslag.