Door verder te gaan accepteer je het privacybeleid van Avaaz. Hierin leggen we uit hoe we je gegevens beschermen en gebruiken.
Ik snap het
Bus 18 moet blijven zoals het was

1 hebben getekend. Op naar de
50 Ondertekenaars

Sluit

Je handtekening bevestigen

Avaaz.org beschermt je privacy en houdt je op de hoogte van deze en andere campagnes.
Deze petitie is gecreëerd door Hilde V. en geeft niet per se de standpunten van de Avaaz-gemeenschap weer.
Hilde V.
heeft deze petitie aangemaakt voor
De lijn
Vanaf 7/1/23 wijzigt het traject van bus 18, van Drongen centrum tot Luchteren- waardoor er 14 haltes in de Kruisstraat-Mariakerkse stw-Beekstraat niet meer bediend zullen worden….. met heel wat gevolgen vr schoolgaande jeugd, werkenden, ouderen, gezinshulpen,….. eigenlijk voor iedereen die het openbaar vervoer nodig heeft….  Een aantal zaken (vb kerkhof, winkels,….) zijn dan tevens niet meer bereikbaar met de bus. Door de trajektwijziging zou de bus heel de A.Catriestraat door rijden. …. Laat dat nu 1 van de smalste straten van Drongen zijn, zonder voetpad, zonder fietspad, vaak met veel vertraging omwille van zwaar vrachtverkeer, werken,…..  Door de A.Catriestraat moeten stappen naar een bushalte is levensgevaarlijk…..Drongenaars staan wel open voor een alternatief, maar de geplande wijzigingen kunnen echt niet….. Onze vraag aan De Lijn is om de geplande wijziging níet door te voeren, maar hierover in overleg te gaan met de gebruikers van lijn 18.
Gepost (Laatst bijgewerkt )
Dit als ongepast melden
Er is een fout opgetreden bij het uploaden van jouw bestanden en/of verslag.