Door verder te gaan accepteer je het privacybeleid van Avaaz. Hierin leggen we uit hoe we je gegevens beschermen en gebruiken.
Ik snap het
Oké
Ontruiming van mijn huis

1 hebben getekend. Op naar de
50 Ondertekenaars

Sluit

Je handtekening bevestigen

Avaaz.org beschermt je privacy en houdt je op de hoogte van deze en andere campagnes.
Deze petitie is gecreëerd door Faith D. en geeft niet per se de standpunten van de Avaaz-gemeenschap weer.
Faith D.
heeft deze petitie aangemaakt voor
Rechter en woonplus
Woonplus

Op 2 mei 2020 ben ik mijn moeder verloren aan de gevolgen van kanker. In de tijd dat mijn moeder ziek was heb ik geprobeerd om mijzelf medehuurder te maken zodat ik in het huis kon blijven wonen . In die periode werd ik van kastje naar de muur toe gestuurd. De een zei dat het wel kon en de ander weer niet. Later kreeg ik iemand aan de telefoon die zei dat het me niet zou lukken en dat ik eruit zou moeten. Mijn moeder maakte zich erge zorgen over waar ik terecht zou komen en hoopte dat ik gewoon hier in mijn veilige omgeving kon blijven. Ik heb ondersteuning gekregen vanuit het WOT ( wijkondersteuningsteam). Rond 4 mei belde woonplus naar het WOT en vroeg of ze mij konden bellen waarop WOT aangaf mij beter even met rust te laten omdat mijn moeder was overleden en gaf aan dat ik zelf zou bellen als ik er klaar voor ben. Ongeveer 2 weken later heb ik woonplus geprobeerd te bellen en kreeg niemand te pakken. Mijn tante en het WOT bleven ook weken bellen naar woonplus zonder resultaat. Ze hebben ons wel meer als een maand genegeerd. Uiteindelijk na meer als een maand belde iemand van woonplus en wou een afspraak maken voor een gesprek. In dat gesprek kwam voor dat ik er niet zou kunnen wonen omdat het te groot en ik in de financiele problemen zou komen. Daarop heb ik gezegd dat ik al een paar maanden de huur betaal en ga kijken voor een baantje die ik nu ondertussen heb. Ik heb ze verteld dat ik emotionele waarde hecht aan dit huis en ik hier ook al heel mijn leven woon ( bijna 21 jaar ) ik betaal het al netjes een jaar lang elke maand zonder financiele problemen. Nu heeft woonplus mij meerdere woningen aangeboden waarop ik nee heb gezegd. Ik ben nog niet klaar om te verhuizen en emotioneel genoeg nog niet sterk genoeg. Ik heb begin van dit jaar een advocaat in handen genomen omdat ik het zelf niet meer trok. Als ik maar een berichtje van woonplus kreeg raakte ik overstuur omdat ik er gewoon niet aan wou denken. Ik heb woonplus ook aangegeven dat ik het druk heb en veel werk en ook nog school en stage heb. Woonplus bleek dat te snappen maar zei dat ik er 2 februari uit zou moeten. Mijn advocaat heeft woonplus gevraagd voor een uitstel van 2 jaar zodat ik rustig mijn studie kan afmaken en het rustig voor mijzelf kan afsluiten. Woonplus ging daar niet mee akkoord en is naar de rechter toegestapt voor een ontruiming. De rechtzaak vind zich plaats op 25 mei 2021. Daarbij start ik deze petitie om hopelijk nog 2 jaar hier te kunnen blijven en rustig stapje voor stapje mijn leven kan oppakken. Alvast bedankt voor jullie ondertekening en steun ❤️

Gepost (Laatst bijgewerkt )
Dit als ongepast melden
Er is een fout opgetreden bij het uploaden van jouw bestanden en/of verslag.