Door verder te gaan accepteer je het privacybeleid van Avaaz. Hierin leggen we uit hoe we je gegevens beschermen en gebruiken.
Ik snap het
Oké
Steun de kermis

24,962 hebben getekend. Op naar de   30,000
24,962 Ondertekenaars

Sluit

Je handtekening bevestigen

Door verder te gaan ga je ermee akkoord e-mails van Avaaz te ontvangen. In ons privacybeleid leggen we uit hoe we je gegevens beschermen en gebruiken. Je kunt je op elk moment uitschrijven.
Deze petitie is gecreëerd door Silvana W. en geeft niet per se de standpunten van de Avaaz-gemeenschap weer.
Silvana W.
heeft deze petitie aangemaakt voor
De regering
Wij staan stil voor u!!          KERMIS❤Het is niet alleen een beroep het is zoveel meer dan dat!Het is ons leven, ons bestaan.Het is een cultuur en nog belangrijker wij brengen plezier bij 17 miljoen mensen in Nederland. Wie herinnert zich nou niet die eerste stiekeme kus op de kermis? De eerste keer je kindje in de draaimolen zetten?Door de willekeur van het kabinet zal de kermis verloren gaan. Help ons alstublieft en laat de kermis niet verloren gaan!! Steun de kermis!
Geplaatst: 7 juni 2020 (Laatst bijgewerkt: 13 juni 2020)
Dit als ongepast melden
Er is een fout opgetreden bij het uploaden van jouw bestanden en/of verslag.