Door verder te gaan accepteer je het privacybeleid van Avaaz. Hierin leggen we uit hoe we je gegevens beschermen en gebruiken.
Ik snap het
Overwinning
we zitten bijna op 350 digitale handtekeningen

Overwinning
1 hebben getekend. Op naar de
50 Ondertekenaars

Sluit

Je handtekening bevestigen

Avaaz.org beschermt je privacy en houdt je op de hoogte van deze en andere campagnes.
Deze petitie is gecreëerd door Marco D. en geeft niet per se de standpunten van de Avaaz-gemeenschap weer.
Marco D.
heeft deze petitie aangemaakt voor
Gemeente Bodegraven Reeuwijk
nog enkel digitale handtekeningen en dan hebben we 350 handtekeningen. deel deze petitie

We willen dat de entreeheffing van het afvalstation wordt teruggedraaid.
Sinds enige tijd moeten inwoners van Bodegraven-Reeuwijk € 5.31 betalen om afval weg te brengen.

€ 5.31 voor toegang te krijgen voor het afvalbrengstation in Bodegraven. Dit zorgt voor meer zwerfafval in de wijken, dorpen en natuur. Sinds de invoering van het "entree" geld is het stiller op het afvalstation in Bodegraven. En de troep in de wijken en in de natuur is groter. De gemeente laat het incasseren aan Cyclus over. Cyclus doet de verzorging/ het bemannen van het station. Ook de heeft Cyclus de aanbesteding gedaan voor "verkoop" van het hout, papier, glas, pmd en zorgt dat het restafval bij de vuilverbrander terecht komt. Eerder is duidelijk geworden dat aannemer, klus bedrijven , zzper gratis jarenlang hun afval konden brengen op het afvalstation in Bodegraven. En de uiteindelijke kosten kwamen hierdoor bij de inwoners terecht. Dat het nu nog steeds niet goed gaat is lastig hard te maken maar misschien is het niet zo moeilijk.#Eenvoorbeeld Als er 10 kuub afgerekend wordt en er gaat 15 ,17 of 20 kuub uit dan is het niet moeilijk toch. En voor vele van u zullen denken ik kom 1 x per jaar op het afvalstation dan betaal ik toch maar doordat andere het afval dumpen betaald u een veelvoud van die €5.31

Gepost (Laatst bijgewerkt )
Dit als ongepast melden
Er is een fout opgetreden bij het uploaden van jouw bestanden en/of verslag.