Door verder te gaan accepteer je het privacybeleid van Avaaz. Hierin leggen we uit hoe we je gegevens beschermen en gebruiken.
Ik snap het
Hou straatverlichting aan in Groot-Gavere en voorkom hiermee nog meer inbraken!

1 hebben getekend. Op naar de
50 Ondertekenaars

Sluit

Je handtekening bevestigen

Avaaz.org beschermt je privacy en houdt je op de hoogte van deze en andere campagnes.
Deze petitie is gecreëerd door Sara H. en geeft niet per se de standpunten van de Avaaz-gemeenschap weer.
Sara H.
heeft deze petitie aangemaakt voor
Gemeente Gavere
Sinds enkele weken is er een inbrakengolf aan de gang in Groot-Gavere. Dit gebeurt vooral
in de weekends, in de week worden er verdachte voertuigen gesignaleerd in verschillende straten, de dieven kijken waar ze zouden inbreken. Ook werden er mannen met een kap gesignaleerd die op ronde zijn.
Omwille van besparingen, gaat de straatverlichting om 23u tot 6u uit. Dit geeft de inbrekers vrij spel. Op de facebookgroep van ‘Ge zijt van Gavere als ge…’ verscheen er op zaterdag 26 november een melding dat er weer eens een inbraak zou gebeurd zijn in de Eeckhoutstraat in Gavere. Dit is al het derde weekend op rij! Onze burgers voelen zich niet meer veilig in eigen huis en hier moeten alle middelen in gezet worden! Wij begrijpen de besparingsmaatregel maar veiligheid eerst voor onze burgers! In deze pikkedonkere straten voelt men zich zeer angstig en inbrekers kunnen doen wat ze willen.
Laat de straatverlichting, zeker in het weekend en met de eindejaarsperiode in het zicht aan! Dit is een oproep in naam van de inwoners van Groot-Gavere. Samen staan we sterk!

Gepost (Laatst bijgewerkt )
Dit als ongepast melden
Er is een fout opgetreden bij het uploaden van jouw bestanden en/of verslag.