Door verder te gaan accepteer je het privacybeleid van Avaaz. Hierin leggen we uit hoe we je gegevens beschermen en gebruiken.
Ik snap het
Dogrun moet blijven bestaan!

1 hebben getekend. Op naar de
50 Ondertekenaars

Sluit

Je handtekening bevestigen

Avaaz.org beschermt je privacy en houdt je op de hoogte van deze en andere campagnes.
Deze petitie is gecreëerd door member-anonymized en geeft niet per se de standpunten van de Avaaz-gemeenschap weer.
member-anonymized
heeft deze petitie aangemaakt voor
Gemeente Purmerend
De werkende bewoners van Purmerend en omgeving hebben Bram en zijn Dogrun nodig. De tijd van veel thuiswerken tijdens Corona is er niet meer. Zonder Dogrun zijn mensen mogelijk genoodzaakt om hun hond weg te moeten doen. Of moeten ze ver buiten de regio rijden, om de honden elders onder te brengen, omdat het aantal honden niet op te vangen is, door andere honden-uitlaatservices in de regio.
Bram heeft 25 jaar ervaring met heel veel hondenrassen en niet te vergeten de begeleiding en opvoeding van jonge honden.
De plaats van de Dogrun is uniek qua locatie en ruimte: Het is een geweldige plek voor je hond en nergens in Noord Nederland te vinden. De kans is zeer groot, dat de Dogrun door de aanleg van een ontsluitingsweg hier niet kan blijven.
Middels deze petitie willen wij laten weten dat wij de Dogrun nodig hebben en vragen de gemeente hier actief in mee te denken hoe dit te behouden, in welke vorm dan ook.
Gepost (Laatst bijgewerkt )
Dit als ongepast melden
Er is een fout opgetreden bij het uploaden van jouw bestanden en/of verslag.