Door verder te gaan accepteer je het privacybeleid van Avaaz. Hierin leggen we uit hoe we je gegevens beschermen en gebruiken.
Ik snap het
Oké
Steun de komst van het voedselbos in Zwolle!

1 hebben getekend. Op naar de
50 Ondertekenaars

Sluit

Je handtekening bevestigen

Avaaz.org beschermt je privacy en houdt je op de hoogte van deze en andere campagnes.
Deze petitie is gecreëerd door Bram P. en geeft niet per se de standpunten van de Avaaz-gemeenschap weer.
Bram P.
heeft deze petitie aangemaakt voor
Gemeente Zwolle
Waarom een voedselbos in Zwolle?

Het voedselbos levert lokaal, biologisch, voedsel voor jou! Het voedselbos lijkt op een halfopen, parkachtig landschap en geeft naast een rijke voedselopbrengst ook een verrijking aan diersoorten, zoals vogels, vlinders, bijen, libellen en salamanders. Ook is het een heerlijke plek om te wandelen en tot rust te komen. Kortom, een voedselbos is de perfecte combinatie van gezond eten, natuur en recreatie.

Voor Zwollenaren betekent dit dat er op termijn vanuit het voedselbos een breed assortiment aan fruit en noten te oogsten zal zijn; van alledaagse producten als walnoten, appels, peren, pruimen en verschillende bessen, tot producten als pecannoten, amandelen, perziken, abrikozen en de moerbei. En voor de echte liefhebbers is er de exotische pawpaw, met een smaak van mango en banaan; de szechuan peper, welke tintelt op de tong; of de fluweelboom, waar een frisse limonade van te maken is. Naast de biologische groenten die in en rondom Zwolle worden geteeld, biedt het voedselbos een aanvulling op uw wekelijkse pakket gezonde en lekkere voeding van dichtbij huis.

Voedselbos Zwolle is een initiatief van Otto Veerman en Bram Piersma. Om het voedselbos te realiseren hebben we de steun van de Gemeente Zwolle hard nodig!

Laat je stem horen en laat de gemeente Zwolle zien dat er groot draagvlak is voor een voedselbos in Zwolle!

Ga voor meer informatie naar www.voedselboszwolle.nl

Gepost (Laatst bijgewerkt )
Dit als ongepast melden
Er is een fout opgetreden bij het uploaden van jouw bestanden en/of verslag.