Door verder te gaan accepteer je het privacybeleid van Avaaz. Hierin leggen we uit hoe we je gegevens beschermen en gebruiken.
Ik snap het
Uitstel sluiting spoorwegovergang (NABO) Leyduin tot een goed alternatief is gerealiseerd

1 hebben getekend. Op naar de
50 Ondertekenaars

Sluit

Je handtekening bevestigen

Avaaz.org beschermt je privacy en houdt je op de hoogte van deze en andere campagnes.
Deze petitie is gecreëerd door corrie L. en geeft niet per se de standpunten van de Avaaz-gemeenschap weer.
corrie L.
heeft deze petitie aangemaakt voor
Het college van B&W en de gemeenteraad Heemstede
ProRail heeft de intentie om de spoorwegovergang (NABO) Leyduin in maart 2024 definitief te sluiten. De bezoekers zijn dan genoodzaakt om nog eens 800m extra heen en terug te lopen en te fietsen over het onveilige fietspad richting Manpadslaan vanaf de locatie van de huidige NABO, hetgeen een levensgevaarlijke situatie oplevert. De wethouder erkent deze onveilige situatie  op het fietspad langs de Leidsevaart, maar biedt hiervoor geen oplossing.
We verzoeken de gemeente Heemstede en ProRail om de sluiting van de onbewaakte spoorwegovergang (NABO) Leyduin uit te stellen tot een goed en veilig alternatief is gerealiseerd. We vragen de wethouder om de gesprekken met ProRail voort te zetten over de opties die er zijn om de huidige NABO te beveiligen of een tunnel naar Leyduin te realiseren.   .
Gepost (Laatst bijgewerkt )
Dit als ongepast melden
Er is een fout opgetreden bij het uploaden van jouw bestanden en/of verslag.