Door verder te gaan accepteer je het privacybeleid van Avaaz. Hierin leggen we uit hoe we je gegevens beschermen en gebruiken.
Ik snap het
Iedere persoon ter wereld één aandeel in de rijkdommen van de wereld

1 hebben getekend. Op naar de
50 Ondertekenaars

Sluit

Je handtekening bevestigen

Avaaz.org beschermt je privacy en houdt je op de hoogte van deze en andere campagnes.
Deze petitie is gecreëerd door Rogier S. en geeft niet per se de standpunten van de Avaaz-gemeenschap weer.
Rogier S.
heeft deze petitie aangemaakt voor
Het volk wereldwijd
Het is een merkwaardige zaak dat alle door de mens ontwikkelde technologische verworvenheden en een leven van hard werken mensen over het algemeen niet meer oplevert dan een stoel met een computer ervoor, waar ze dan het grootste deel van de dag min of meer als gevangenen onder mild regime werkend moeten doorbrengen, vergelijkbaar met kippen in een betere legbatterij. De slimmere lui weten zich hieraan te onttrekken door kapitaal te accumuleren en daaruit te leven.
Ik heb besloten een betere kapitaalverdeling tot stand te brengen door aandelen van de wereld te gaan uitgeven. Iedere levende persoon ter wereld krijgt één aandeel van het totale kapitaal van de wereld. Als we allemaal deze petitie ondertekenen, dan komt een eerlijke verdeling van de welvaart naderbij. Teken als je mee wilt doen aan de beweging.

De waarde van je aandeel is op het ogenblik 129.155 euro , gebaseerd op een gezamenlijk kapitaal van 1.031.681.160.000.000 en een wereldbevolking van 7.951.000.000 mensen.

Gepost (Laatst bijgewerkt )
Dit als ongepast melden
Er is een fout opgetreden bij het uploaden van jouw bestanden en/of verslag.