Door verder te gaan accepteer je het privacybeleid van Avaaz. Hierin leggen we uit hoe we je gegevens beschermen en gebruiken.
Ik snap het
Oké
Grenzen in Europa open voor 2e huizenbezitters om hun bezit te kunnen onderhuiden

39 hebben getekend. Op naar de   100
39 Ondertekenaars

Sluit

Je handtekening bevestigen

Door verder te gaan ga je ermee akkoord e-mails van Avaaz te ontvangen. In ons privacybeleid leggen we uit hoe we je gegevens beschermen en gebruiken. Je kunt je op elk moment uitschrijven.
Deze petitie is gecreëerd door Sofia G. en geeft niet per se de standpunten van de Avaaz-gemeenschap weer.
Sofia G.
heeft deze petitie aangemaakt voor
Mensen die 2de huis hebben in Frankrijk
 De grenzen gaan op zijn vroegst op 15 juni open, terwijl ik hoopte – omdat er al wat geruchten gingen- dat we op 8 juni naar Zuid Frankrijk konden.  maar wel jammer dat het noodzakelijke onderhoud er nu niet van komt. Ik denk dat dit ook is wat bij veel mensen speelt.. reparaties, grasland, tuinonderhoud, mogelijke lekkage, sceptic tank plaatsen, …
.. en volgens mij is het momenteel ook een beetje de bureaucratie waardoor het vertraagt, want om een regeling te maken die hier aan tegemoet komt ( ‘er noodzakelijke reis van kunnen maken als er onderhoud gepleegd moet worden’) lijkt me niet zo lastig.. ook niet als de Europese landen dat samen willen of moeten afspreken.

huizenbezitters om hun bezit te kunnen onderhouden,
Geplaatst: 1 juni 2020
Dit als ongepast melden
Er is een fout opgetreden bij het uploaden van jouw bestanden en/of verslag.