Door verder te gaan accepteer je het privacybeleid van Avaaz. Hierin leggen we uit hoe we je gegevens beschermen en gebruiken.
Ik snap het
Oké
Overwinning
Deze petitie is gesloten
Geen Frontnacht festival in Ieper.

Overwinning
Deze petitie is gesloten
50 Ondertekenaars

Kris N.
heeft deze petitie aangemaakt voor
Regering, gemeentebestuur Ieper, gouverneur provincie West Vlaanderen
Zoals iedereen nu wel gehoord of gelezen heeft in de media is het gemeentebestuur van Ieper tot een wijs besluit gekomen dat fascistische muziek groepen niet kunnen in hun stad. En verleend dan ook geen vergunning aan het Frontnacht festival. Dank aan allen die de petitie steunden, deelden en ondertekenden. Jullie waren met meer dan 4000 en dat in amper een paar dagen tijd. Proficiat, ik heb er een warm gevoel en geloof in de mensheid van gekregen. Nogmaals DANK

Vrede is een fragiel gegeven en dergelijke festivals zijn er alleen op uit om het evenwicht te verstoren. Nooit nog oorlog.
Het festival "Frontnacht" op 27 aug 2022  in vredesstad Ieper mag niet toegelaten worden. Het geeft een forum aan extreem rechtse muziekgroepen welke zelfs reeds in het buitenland verboden zijn. Het is een aanzetten tot onverdraagzaamheid, rechtsextreem gedachtegoed en extreem racisme.
Gepost (Laatst bijgewerkt )
Dit als ongepast melden
Er is een fout opgetreden bij het uploaden van jouw bestanden en/of verslag.