Door verder te gaan accepteer je het privacybeleid van Avaaz. Hierin leggen we uit hoe we je gegevens beschermen en gebruiken.
Ik snap het
Beter klimaat in de sporthal van Beverlo zodat sporten er op een gezonde manier kan

1 hebben getekend. Op naar de
50 Ondertekenaars

Sluit

Je handtekening bevestigen

Avaaz.org beschermt je privacy en houdt je op de hoogte van deze en andere campagnes.
Deze petitie is gecreëerd door Freddy V. en geeft niet per se de standpunten van de Avaaz-gemeenschap weer.
Freddy V.
heeft deze petitie aangemaakt voor
Theys lemmens
Met deze petitie willen wij als sporters en sportverenigingen binnen beringen eindelijk gehoor afdwingen van de schepenen van sport Theys lemmens voor een gezonder klimaat in de sporthal van beverlo.

Zoals de meeste sporters wel al weten is er in de sporthal van Beverlo in de zomer een ongezond klimaat om in te sporten. Zo is er geen deftige luchtcirculatie en de temperaturen swingen er de pan uit. Momenteel is het in de sporthal al meer als 27°c warm. Dit is een onaangename temperatuur. Als sporters en verenigingen is er al vele maken gevraagt om hier een oplossing voor te zoeken maar deze komt er maar niet er word zelfs niet eens naar gezocht. Met deze petitie wil ik persoonlijk naar het gemeente bestuur gaan en onze schepenen van sport theys lemmens confronteren met het ongenoegen van de sporters.
Gepost (Laatst bijgewerkt )
Dit als ongepast melden
Er is een fout opgetreden bij het uploaden van jouw bestanden en/of verslag.