Door verder te gaan accepteer je het privacybeleid van Avaaz. Hierin leggen we uit hoe we je gegevens beschermen en gebruiken.
Ik snap het
Oké
Erkenning chronische pijn als ziekte/La reconnaissance d.l douleur chronique comme maladie

1 hebben getekend. Op naar de
50 Ondertekenaars

Sluit

Je handtekening bevestigen

Avaaz.org beschermt je privacy en houdt je op de hoogte van deze en andere campagnes.
Deze petitie is gecreëerd door Sabrine D. en geeft niet per se de standpunten van de Avaaz-gemeenschap weer.
Sabrine D.
heeft deze petitie aangemaakt voor
Minister van gezondheid
Chronische pijnpatiënten leven in de middeleeuwen en dit simpelweg omdat chronische pijn geen ziekte is.
25.000 handtekeningen zijn er nodig om een wetsvoorstel te kunnen indienen
Het lijkt een onmogelijke taak maar elke dag kijk ik als moeder toe hoe mijn zoon van 22 elke dag lijdt door een chronische pijn en een onmogelijkheid tot functioneren in deze maatschappij.
Veel ziektes en aandoeningen veroorzaken chronische pijn, een degressief proces dat leidt tot totale isolatie, het niet kunnen functioneren in het dagelijks leven. Dagelijks opbotsen tegen onbegrip, wetten, hoogoplopende doktersrekeningen.  Een zoektocht in een doolhof waar geen einde aan komt.                                                                                                                                      La reconnaissance de la douleur chronique comme maladie Les patients qui souffrent de la douleur chronique vivent au moyen âge parce que cette douleur n’est pas considérée comme une maladie. Il faut 25 000 signatures pour qu’ on puisse déposer une proposition de loi. Ceci semble être une tâche impossible à faire mais comme la mère de Tristan, chaque jour je vois mon fils de 22 ans lutter contre cette douleur et il se voit dans l’impossibilité de fonctionner dans notre société. Beaucoup de maladies et affections comme la douleur chronique sont dégressives et aboutissent à un isolement total et l’incapacité de fonctionner dans la vie quotidienne. C’est un calvaire de se battre tous les jours contre l’ incompréhension; des lois et des frais médicaux surélevés. C’est un combat sans fin.

Gepost (Laatst bijgewerkt )
Dit als ongepast melden
Er is een fout opgetreden bij het uploaden van jouw bestanden en/of verslag.