By continuing you accept Avaaz's Privacy Policy which explains how your data can be used and how it is secured.
Got it
Girona: 100% renovable

234 have signed. Let's get to  5,000
234 Supporters

Complete your signature

By continuing you agree to receive Avaaz emails. Our Privacy Policy will protect your data and explains how it can be used. You can unsubscribe at any time.
This petition has been created by Susanna M. and may not represent the views of the Avaaz community.
Susanna M.
started this petition to
Sr. Carles Puigdemont
Volem una Girona 100% sostenible! Signa i demana a l'Ajuntament de Girona que es comprometi a que la ciutat de Girona consumeixi un 100% d'energia renovable l'any 2050.

La darrera cimera del canvi climàtic de Lima es va tancar amb un mínim acord, que estableix que tots els països participants presentaran davant l’ONU al llarg de 2015 els seus compromisos “quantificables” en reducció de gasos d’efecte hivernacle.

És per això que molts defensors d’un nou model energètic miren més enllà dels estats nacionals, i volen aprofitar les polítiques municipals per empènyer a compromisos molt més ambiciosos, i, potencialment, molt més efectius. Organitzat a través d’Avaaz, diferents organitzacions reclamen que els seus municipis prenguin d’exemple ciutats com Frankfurt, Copenhaguen, Munic, Seattle, Sydney o Lima, que ja s’han compromès a consumir un 100% de la seva energia amb renovables.

L’objectiu global és aconseguir que 100 ciutats de tot el món segueixin els passos de Frankfurt o Lima, i al llarg dels propers 12 mesos, es comprometin a lluitar contra el canvi climàtic. Amb les eleccions a la vista podem aconseguir que el model energètic i el canvi climàtic siguin temes electorals com ho són l’educació o l’habitatge. És el moment de caminar cap a una sobirania energètica.

Campanya impulsada des de l'Associació de Naturalistes de Girona. Visita el web www.naturalistesgirona.org per recolzar la nostra lluita.