Door verder te gaan accepteer je het privacybeleid van Avaaz. Hierin leggen we uit hoe we je gegevens beschermen en gebruiken.
Ik snap het
Burgemeester van Amsterdam: Wij vragen u dringend om de culturele vrijhaven ADM te behouden.

20,643 hebben getekend. Op naar de   30,000
20,643 Ondertekenaars

Sluit

Je handtekening bevestigen

Door in actie te komen ga je ermee akkoord e-mails van Avaaz te ontvangen. In ons privacybeleid leggen we uit hoe we je gegevens beschermen en gebruiken. Je kunt je op elk moment uitschrijven.
Deze petitie is gecreëerd door Yke M. en geeft niet per se de standpunten van de Avaaz-gemeenschap weer.
Yke M.
heeft deze petitie aangemaakt voor
Veel culturele vrijplaatsen zijn al verdwenen. Het zou zonde zijn als door complexe eigendomsverhoudingen en/of voor onwerkelijke plannen de waardevolle bijdrage van het ADM en haar spin-off op stad, land en wereld verloren zou gaan.Geen cultuur zonder subcultuur! Culturele vrijhaven ADM moet blijven.
www.admamsterdam.org
Many cultural free places are gone already. It would be a complete loss for the city of Amsterdam, the country of Holland, and even all over the world if the the ADM would be evicted! There is no culture without subculture!! ADM HAS TO STAY!!!
For more info check all websites and pages mentioned above.
Dit als ongepast melden
Er is een fout opgetreden bij het uploaden van jouw bestanden en/of verslag.