Door verder te gaan accepteer je het privacybeleid van Avaaz. Hierin leggen we uit hoe we je gegevens beschermen en gebruiken.
Ik snap het
Oké
Fietscrossbaan Krimpenerhout

319 hebben getekend. Op naar de   500
319 Ondertekenaars

Sluit

Je handtekening bevestigen

Door verder te gaan ga je ermee akkoord e-mails van Avaaz te ontvangen. In ons privacybeleid leggen we uit hoe we je gegevens beschermen en gebruiken. Je kunt je op elk moment uitschrijven.
Deze petitie is gecreëerd door Saona S. en geeft niet per se de standpunten van de Avaaz-gemeenschap weer.
Saona S.
heeft deze petitie aangemaakt voor
Gemeente Krimpenerwaard
Krimpenerhout is een geliefd en drukbezocht recreatiegebied. Na de grote opknapbeurt trekt het natuurgebied weer veel recreanten. Het gebied heeft allerlei nieuwe voorzieningen gekregen. Zo is er ook een speeleiland gekomen. Een fietscrossbaan voor de jeugd zou het recreatiegebied helemaal compleet maken. Stoere jongens en meisjes kunnen met hun eigen fiets op de crossbaan crossen. Gave bulten en coole bochten dagen de kinderen uit om hun grenzen te verleggen. Wie durft het aan?!
Dit als ongepast melden
Er is een fout opgetreden bij het uploaden van jouw bestanden en/of verslag.